eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklelist dziękczynny - Moto ItaliaRe: list dziękczynny - Moto Italia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: jeDrASS <b...@u...gov>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: list dziękczynny - Moto Italia
    Date: Sat, 13 Jul 2013 21:18:36 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 106
    Message-ID: <krs96d$het$1@node1.news.atman.pl>
    References: <kr20e1$ii0$1@news.task.gda.pl>
    <cf9450825a88b9e6f553e7def880695f$1@grupy.scigacz.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-77-189-205.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1373743117 17885 89.77.189.205 (13 Jul 2013 19:18:37
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 13 Jul 2013 19:18:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130620
    Thunderbird/17.0.7
    In-Reply-To: <cf9450825a88b9e6f553e7def880695f$1@grupy.scigacz.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:662395
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-07-04 16:52, Moto-Italia pisze:
    > Salon MotoItalia,
    >
    > W odpowiedzi na ten "otwarty list dziękczynny" chcieliśmy uprzejmie
    > zwrócić uwagę, że fakty w nim zostały przedstawione bardzo jednostronne
    > i w naszym mniemaniu krzywdząco dla salonu "MotiItalia", dla którego
    > dbanie o dobro klienta jest celem priorytetowym. Okres, który nasz były
    > klient raczył opisać jako "miesiąc umawiania na przegląd" wg naszej
    > oceny był nie tylko krótszy, ale nade wszystko wynikał z nawału pracy w
    > serwisie, który zajmuje się serwisowaniem maszyn wszystkich marek-
    > każdego klienta pragniemy obsłużyć jak najszybciej, nie możemy jednak
    > zignorować osób, które zostawiły już swoje maszyny, porzucając je na
    > rzecz kogoś, kto chciałby aby zająć się jego motocyklem natychmiast. W
    > każdym warsztacie samochodowym czy motocyklowym, z reguły należy się
    > umówić- czasami jest to okres dłuższy, czasami natychmiastowy- tak jest
    > również u nas. Pech chciał, że autor listu trafił na szczyt sezonowych
    > przeglądów - stąd odległy termin, za który oczywiście przepraszamy.

    Cieszę się, że Państwo odważnie postanowili odpowiedzieć na ten list..
    Nie spodziewałem się tego...

    Proszę porozmawiać z Panem Mateuszem kiedy do niego dzwoniłem :-)
    Proszę też sobie przypomnieć, że na moje usilne zawracanie wam głowy
    dostałem od Państwa numer do "Kierownika". W końcu on się ożywił i wtedy
    rzeczywiście prawie z dnia na dzień przyjął, wspominając, że maszyna
    będzie prawie na drugi dzień.

    > Ponieważ, naprawa, z powodów niezależnych od firmy "MotoItalia", miała

    Rozumiem, że mają Państwo problem z realizacją zamówień części, ale ja
    mówiłem pierwszego dnia, że pocą mi się lagi. I wieźli te
    uszczelniacze.. i wieźli.. i wieźli.. ponad miesiąc.. a na koniec po
    opierdzielu dowieźli z Larssona..

    > potrwać dłużej niż początkowo założono, zaproponowaliśmy klientowi,
    > bezpłatne użyczenie motocykla zastępczego do czasu przygotowania jego
    > własnej maszyny- owym motocyklem była nowa Aprilia Shiver 750. Tego
    > typu zachowanie wyróżnia nas wśród serwisów - nawet jeżeli serwisy
    > samochodowe udostępniają pojazdy zastępcze są to zazwyczaj usługi
    > odpłatne. Niestety klient nie był zainteresowany krótkoterminowym
    > użyczeniem motocykla- chciał nim pojechać na wakacje, zabrać go na około
    > półtora tygodnia i zrobić ( co de facto nie było dla nas problemem)
    > około 2 000 km. Wychodzimy z założenia, że motocykle udostępniamy na
    > czas trwania naprawy serwisowej- nie możemy ich oddać na dłużej ponieważ
    > muszą czekać w gotowości, aby ewentualnie służyć naszym innym klientom.

    Ależ klient był zainteresowany. Planował wyjazd nad morze, a motocykl
    tkwił w serwisie trzeci tydzień, bo panowie rozebrali go nie mając
    części. Kuriozalnych uszczelniaczy do lag. Nie obiecuje się podstawienia
    zastępczego motocykla, a następnie w panice jednak oddzwania, że nie
    będzie. Wygląda to troszkę dziecinnie.

    > Ostateczna uwaga na temat tego, że motocykl po kilkudziesięciu metrach
    > po opuszczeniu serwisu zgasł na światłach, sugerująca, że nie
    > dopełniliśmy jakichś obowiązków jest wprowadzaniem opinii publicznej w
    > błąd. Motocykl naszego byłego klienta, został wstawiony do serwisu w
    > celu wymiany uszczelniaczy w przednim zawieszeniu- ostatecznie, sama
    > usługa została wykona bezpłatnie ( klient zapłacił tylko za materiały).
    > Żaden dodatkowy przegląd, diagnostyka, ani jakikolwiek inny rodzaj
    > serwisu nie został przez klienta zlecony. Rzeczony motocykl jest maszyną
    > używaną i nie obejmuje jej gwarancja. Fakt, że zgasł na światłach nie ma
    > żadnego związku z pobytem w naszym serwisie i mógł mieć wiele przyczyn,
    > łącznie z nieumiejętnym wypuszczeniem sprzęgła.

    Proszę nie obrażać mnie tym, że nie potrafię puścić sprzęgła. Bo jeżdżę
    nie od wczoraj, a na Shiverku w trzecim sezonie mam 34kkm. i jakoś do
    tej pory udawało mi się ruszyć..
    Proszę porozmawiać z serwisantami, bo nie zdaje sobie Pan sprawy jak
    wygląda wasz serwis, a odpisując na mój oburzony post dowodzi Pan
    nieznajomości tej szczególnej sprawy lub po prostu przeinacza Pan fakty.
    Otóż motocykl był oddany na przegląd przy 30k, obejmuje on pierdoły, bo
    filtr powietrza i ciśnienie w oponach. Zgłosiłem lagi w okolicach końca
    maja. A na trzy dni przed przyjęciem motocykla jakieś pocenie się w
    okolicach zębatki napędowej. Kierownik serwisu uczciwie ostrzegł, że nie
    wie co i jak z tym poceniem się i może być kłopot.

    > Reasumując: klient otrzymał propozycję bezpłatnego użyczenia maszyny
    > zastępczej, a sama usługa, w ramach rekompensaty za przedłużenie nie
    > będące winą firmy "MotoItalia", została wykonana bezpłatnie.

    Nic nie było bezpłatne :-)
    Otóż za Państwa dokonania na moim motocyklu zapłaciłem 394zł.
    A oto wyniki tej działalności, uszczelnienie przy zębatce napędowej, a
    więc zdjęcie sprzęgła. Co skończyło się nieodpowiednim zamocowaniem i
    nieodpowietrzeniem, w wyniku tego właśnie stanąłem na środku Puławskiej.
    Dopychając i na wpół jadąc wróciłem do was i mechanikom wyjaśniłem co im
    zrobię jak nie naprawą partactwa. Kolejna rzecz to uszczelnienie jednej
    lagi po moich "delikatnych" sugestiach, że jak nie ma od miesiąca
    uszczelki z napisem aprilia to trzeba ruszyć się do larssona.. :-)
    A po drodze nad morze odkryłem, że oczywiście ciśnienie nie sprawdzone
    :-) nie mówiąc, że w trakcie tego odkryłem w dolnej półce część waszego
    podnośnika zaplątaną w przewody hamulcowe, które oczywiście były
    nieprzykręcone..

    > O tym jak działa nasz serwis najlepiej przekonać się samodzielnie-
    > zapraszamy klientów z Warszawy i okolic, do odwiedzenia nas i
    > skorzystania ze specjalnej oferty. Przez najbliższe 7 dni będziemy
    > dokonywać pomiarów na hamowni w promocyjnej cenie 170zł oraz udzielać
    > wszystkim klientom bezpłatnych konsultacji dotyczących możliwości
    > taniego podniesienia sportowego potencjału ich motocykla. Maszyny będzie
    > można również dostroić w profesjonalny sposób za pomocą hamowni.

    Rzeczywiście, trzeba się przejechać i przekonać..

    --
    jeDrASS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: