eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[link] Porównanie kosztów zakupu i paliwa diesel, gaz, benzynaRe: [link] Porównanie kosztów zakupu i paliwa diesel, gaz, benzyna
  • Data: 2014-10-30 10:10:42
    Temat: Re: [link] Porównanie kosztów zakupu i paliwa diesel, gaz, benzyna
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości
    Dnia 2014-10-29 10:54, Użytkownik Aleksander napisał:

    >Paczka z ikei a pralka czy lodówka to chyba jednak inne wymiary.

    Paczka z ikei wieksza :-)

    Ostatnio pomagalem znajomej - to co w/g opisu wydawalo sie wejsc do
    kombi, wymagalo dwoch.
    A po kombinowaniu jak to zmiescic bo ledwo wchodzi, to po rozpakowaniu
    w mieszkaniu okazalo sie ze w duzym pudle jest 15 cm wypelniacza :-)

    Teraz sklep frontem do klienta i sam proponuje dowoz na miejsce.
    A i taksowki bagazowe chyba mniej kosztuja.

    Chociaz ... jakos w tym poprzednim ustroju kupowalo sie telewizory,
    pralki, lodowki, meble wcale nie posiadajac samochodu, wiec widac
    ustroj niewiele zmienia.

    >Jak ktoś ma potrzebę wożenia takich bagaży to kupuje odpowiedni
    >pojazd i nie zmniejsza jego możliwości transportowych głupim
    >wstawianiem butli.

    Niby tak, tylko potem np potrzebuje jednorazowo do firmy 100m
    swiatlowodu, a on jest na bebnie 0.8m srednicy.
    Niby moge odwinac, ale wygodniej wsadzic do srodka :-)

    Telewizory teraz plaskie to problemu nie ma, ale jakis mebelek moze
    byc problemem.

    Tato np potrzebowal 2.5 m katownika i sie martwil jak to przeniesc, az
    mu mowie ze nie ma zadnego problemu ..

    >Tego typu ładunki miewałem za komuny w polonezie gdzie były
    >składane tylne fotele a butla na gaz leżała z prawej strony
    >bagażnika.
    >No ale wystarczało pomyśleć a nie pluć się że gaz jest zły bo
    >butla w czymś przeszkadza.

    Ale trzeba przyznac ze troche utrudnia.
    Zamontujesz w poprzek - blokuje na dlugosc. Wsadzisz wzdluz - blokuje
    szerokosc.
    Wsadzisz w kolo - czeste tankowania. No kurde - nie da sie dobrze
    zrobic :-)

    Ja wsadzilem w kolo, zasieg byl troche uciazliwy, ale ... sierra jakas
    taka nieustawna i kolo blokowalo ponad polowe bagaznika :-)
    Mimo ze przy wymianie miescily sie 4 kola :-)

    J.