  • 31. Data: 2012-07-01 10:52:50
    Temat: Re: [link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.06.2012 23:06, Artur Maśląg pisze:

    > daje kierunek w prawo i jedzie w osiedle. Ten debil z Lex-a
    > zawraca i wraca na trasę do W-wy. Z kierowcą blokowanego samochodu
    > spotkałem się kawałek dalej - babka najwyraźniej nie dała się debilowi
    > sprowokować i pojechała sobie spokojnie przez osiedle.
    > Teraz pytanie - jaka jest reakcja policji po zgłoszeniu takiego
    > zachowania na 112?

    Na zgłoszenie, czyli dzwonisz i jedziesz sobie dalej?

    A jaka może być? Sporządzą notatkę, że ktoś coś zgłosił i tyle.

    Musiałbyś się sam pofatygować, złożyć zeznanie (najlepiej wsparte
    nagraniem z kamery) żeby coś się dało z tym realnie zrobić.

  • 32. Data: 2012-07-01 10:58:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.06.2012 22:38, Marcin N pisze:

    > Nie ma. Wystarczy poczytać, co pisze w tym wątku.

    Niestety nawet skończony debil, jak ten dwuliterowy troll, którego nie
    wiem po co namiętnie wyciągacie ludziom z KFa, może gdzieś coś "zasiać"
    - do tego rozumu niestety nie trzeba.

    Co do zachowania kobiety... Piraci ominęli, zawrócili - czyli przez
    chwilę prędkość mieli bliską zera. Musieli się rozpędzić. Ona stanęła na
    środku drogi, żeby ich zniechęcić do dalszego rozpędzania się.

    A te skurwysyny dały w rurę bo sądziły, że ona uskoczy.

    Innymi słowy taki nasz lokalny Plac Niebiańskiego Spokoju - tamte czołgi
    tez nie musiały gwałtownie hamować. Musiały tylko nie przyśpieszać.

  • 33. Data: 2012-07-01 11:04:43
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Andrzej Lawa

    > Niestety nawet skończony debil, jak ten dwuliterowy troll, którego nie
    > wiem po co namiętnie wyciągacie ludziom z KFa, może gdzieś coś "zasiać"
    > - do tego rozumu niestety nie trzeba.

    Spokojna głowa, że mam znacznie wyższe IQ niż Ty. :>

  • 34. Data: 2012-07-01 14:01:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    to wrote:
    > begin Marek Dyjor

    > Bo wszystko wskazuje na to, że jest winny debilnego zachowania
    > (zapierdalania quadem tam gdzie nie należy), jednak sam wypadek
    > spowodowała ta kobieta.

    > Prosty człowiek -- proste rozumowanie?

    garbaty kładziaż garbate bandyckie usprawiedliwianie...

  • 35. Data: 2012-07-01 16:57:28
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek Dyjor

    > garbaty kładziaż garbate bandyckie usprawiedliwianie...

    Może nie usenetuj na haju, co?

  • 36. Data: 2012-07-01 20:23:23
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-01 11:04, to pisze:

    > Spokojna głowa, że mam znacznie wyższe IQ niż Ty. :>

    Widzę, że o IQ masz równie niewielkie pojęcie, jak o reakcjach rodziców
    na zagrożenie dziecka.

    Otóż naukowcy (wiem, wiem - nie czytasz, co piszą) stwierdzili, że
    inteligencja to jest jedna z niewielu rzeczy, której ludzie NIE
    ZAZDROSZCZĄ. Każdy ma swoją inteligencję i inteligencję innych ma w dupie.

    Gdy więc popisujesz się, jaki to jesteś bystry - nikogo to nie rusza.
    Musisz wynaleźć coś innego do szpanowania.

  • 37. Data: 2012-07-01 21:33:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.07.2012 20:23, Marcin N pisze:

    > Gdy więc popisujesz się, jaki to jesteś bystry - nikogo to nie rusza.
    > Musisz wynaleźć coś innego do szpanowania.

    to-siek po prostu tonie w kompleksach i usiłuje się jakimiś liczbami
    urojonymi podbudować ;)

  • 38. Data: 2012-07-01 21:51:40
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marcin N

> [...]
    > inteligencja to jest jedna z niewielu rzeczy, której ludzie NIE
    > ZAZDROSZCZĄ. Każdy ma swoją inteligencję i inteligencję innych ma w

    Albo trollujesz albo sądzisz po sobie, ale generalnie -- gówno prawda.

    > Gdy więc popisujesz się, jaki to jesteś bystry - nikogo to nie rusza.
    > Musisz wynaleźć coś innego do szpanowania.

    Wręcz przeciwnie. :)

  • 39. Data: 2012-07-01 21:52:15
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Andrzej Lawa

    > to-siek po prostu tonie w kompleksach i usiłuje się jakimiś liczbami
    > urojonymi podbudować ;)

    Nie oceniaj innych po sobie, Andrzejku. :)

  • 40. Data: 2012-07-01 22:13:47
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 30 Jun 2012 22:21:35 +0000 (UTC), to napisał(a):

    > begin huri_khan

    > Nie bredź, nawet jej mąż twierdzi, że wyszła na środek.

    Czyli nie byłeś na miejscu. Oczywiście możesz dalej snuć swoje teorie.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]