  • 151. Data: 2012-07-06 18:00:52
    Temat: Re: [link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Rozmawiamy o powodach, dla których w ogóle doszło do tej sytuacji. A
    > doszło do niej, bo jakiś wiejski Kubica postanowił zabawić się i jeszcze
    > dać nauczkę pieszym.
    >
    > No ale tak, "gdyby nie miała dekoltu, to by jej nie zgwałcił" jest
    > świetną obroną.

    Ty właśnie taką obronę stosujesz, bo twierdzisz, że jeśli ktoś Twoim
    zdaniem za bardzo kurzy czy hałasuje to można go zatrzymywać wedle
    własnego uznania.

    Pytam więc konkretnie -- czy jeśli próbując zatrzymać quadowca, który
    moim zdaniem za bardzo hałasował i kurzył doprowadzę do wypadku, w którym
    on zginie to będę Twoim zdaniem niewinny?

    > Przepraszam, ale na jakiej relacji Ty się opierasz? Mam wrażenie, że na
    > dokładnie tej samej.

    Ja się opieram na dedukcji. Na podstawie znanych faktów można ocenić co
    jest możliwe, a co nie.

    --
    ignorance is bliss

  • 152. Data: 2012-07-06 18:01:42
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Ale odpowiesz na pytanie czy będziesz coś pieprzył o dekoltach?

    Chyba nie potrafi. :>

    --
    ignorance is bliss

  • 153. Data: 2012-07-06 18:14:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-06 14:20, J.F pisze:
    > Użytkownik "kamil" napisał w wiadomości grup

    > Bo w UK jezdziles glownie po autrostradach ?

    > Czasem troche klamia, bo jednak nie uwzgledniaja stanu drog, ruchu itp.
    > Tzn uwzgledniaja - tylko nie pokazuja wyraznie ze to z tego powodu.

    Raczej tak średnio kłamią i to nie stan dróg/ruch jest winny obecnej
    sytuacji. Oczywiście, gdyby ruchu nie było to pewnie by było mniej
    wypadków, gdyby drogi były lepsze to być może wypadków by było mniej
    - jednak jak patrzę na to co się dzieje to mam wątpliwości.

    > Pare lat temu przejechalem troche po Polsce z Niemcem. Szybko zauwazyl
    > "gdzie jest wasza policja". Faktycznie - na gierkowce zapala sie
    > czerwone, a samochody jada, jada, i jada. Doslownie nie bylo
    > skrzyzowania zeby kilka samochodow na czerwonym przemknelo.

    Prawdę powiedział - gdzie jest policja, gdzie jest nadzór, gdzie są
    konsekwencje itd. No, ale system powoli się wdraża, za czerwone
    będą z automatu mandaty itd.

    > Bardzo ryzykowne to nie bylo, bo jednak jakis tam czas jest na to
    > zarezerwowany w sygnalizacji i widac dobry. A jak czlowiek jedzie 130,
    > to zrozumiale ze mu sie nie chce hamowac.

    Bardzo ryzykowne nie było? Znaczy tam gdzie były światła to było choć
    100km/h dopuszczone? Aha, nie chce się hamować - to pewnie jak w
    śmiertelnym wypadku na gierkówce, o którym pisałem niedawno. Tak,
    skrzyżowanie i ktoś pojechał na czerownym, ponieważ mu się nie
    chciało hamować.

    > Ale z drugiej strony ... w Niemczech musi byc mala kara za wyprzedzanie
    > na przejsciach, przynajmniej tych na drogach wielopasowych, bo nie mial
    > oporow :-)

    Skoro już wiedział, że policji i nadzoru nie ma, to w czym problem?
    Mechanizm znany od lat...

  • 154. Data: 2012-07-06 21:35:36
    Od: Pablo <p...@f...pl>

    W dniu 2012-06-29 21:11, jerzy.n pisze:
    > "...Uderzona została z ogromną siłą prawą stroną quada.
    >
    > Przeraża lista obrażeń ofiary: złamań kości, pęknięć, zmiażdżeń i
    > rozerwania
    > organów wewnętrznych. Medycy za śmiertelne uznali zmiażdżenie wątroby i
    > wewnętrzny krwotok.
    >
    > Choć biegli stwierdzili, że w niewielkim stopniu - wychodząc na środek
    > jezdni - Agata Ch. przyczyniła się do wypadku, to prokuratura nie ma
    > wątpliwości, kto zawinił. Lista zarzutów wobec zachowania Piotra S. jest
    > długa. I - można powiedzieć - uniwersalna. ..'
    > Ma gosc szczescie ze to nie był ktoś z mojej rodziny...

> [...]
    .html#ixzz1zD91IVEn

    Nie było by, nie tylko tej dyskusji, ale calej sprawy, gdyby prawo w
    Polsce działało tak jak każdym cywilizowanym kraju.
    Cały gwóźdź tej sprawy sprowadza się do trzech podstawowych czynników:
    1. Sprawca wypadku to miejscowy "gangsta-biznesmen"
    2. Nieuregulowane prawo o ruchu drogowym dotyczącym quadów.
    3. Skomplikowane, zagmatwane i chore prawo stanowione po to, żeby broń
    boże ci co je stanowią sami nie dostali w dupę, za to jak najwięcej na
    tym zarobili.

    Tyle o motyce

  • 155. Data: 2012-07-06 21:36:28
    Od: Pablo <p...@f...pl>

    W dniu 2012-06-30 12:35, Cavallino pisze:

    > Opaliłeś się czegoś, że takie bzdury wypisujesz, czy kobita była z rodziny?

    A jakby była z Twojej rodziny?

  • 156. Data: 2012-07-06 22:48:15
    Od: Pablo <p...@f...pl>

    W dniu 2012-06-29 22:36, to pisze:

    > Ale nikt tam nie wjeżdżał na żadne dziecko, hałasowali tylko i kurzyli.

    lol... hałasowali tylko i kurzyli...
    kilka lat temu jeden gostek w Wawie stracił panowanie nad samochodem i
    zabił kilka ludzi na przystanku.
    On przecież tylko jechał tylko 30 km/h więcej niż była dopuszczalna
    prędkość na tym odcinku.
    Po co Ci ludzie stali na tym przystanku?

  • 157. Data: 2012-07-06 23:12:35
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Pablo

> [...]
    > stracił panowanie nad samochodem i zabił kilka ludzi na przystanku. On
    > przecież tylko jechał tylko 30 km/h więcej niż była dopuszczalna

    No i IMHO dostał zdecydowanie zbyt surowy wyrok.

    --
    ignorance is bliss

  • 158. Data: 2012-07-06 23:34:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pablo" <p...@f...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A jakby była z Twojej rodziny?

    To co, zmieniłoby się w tym celu prawo i podstawowej definicje?
    Czy bredzenie od rzeczy na tematy o których nie ma się pojęcia, byłoby
    bardziej usprawiedliwione?

  • 159. Data: 2012-07-07 22:46:38
    Od: Pablo <p...@f...pl>

    W dniu 2012-07-06 23:12, to pisze:
    > begin Pablo

    > No i IMHO dostał zdecydowanie zbyt surowy wyrok.

    W każdym cywilizowanym kraju gość nie wyszedł by z pierdla wcześniej niż
    po 20 latach, w Stanach miałbym 90% szans załapać się na krzesło, komorę
    lub zastrzyk... niewłaściwe skreślić.

  • 160. Data: 2012-07-08 11:56:00
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Pablo

    > W każdym cywilizowanym kraju gość nie wyszedł by z pierdla wcześniej niż
    > po 20 latach, w Stanach miałbym 90% szans załapać się na krzesło, komorę
    > lub zastrzyk... niewłaściwe skreślić.

    Bzdura, w cywilizowanych krajach karze się przede wszystkim za INTENCJE.
    Karanie za sam skutek to cecha charakterystyczna dziczy.

    --
    ignorance is bliss