  • 21. Data: 2010-07-22 12:13:35
    Temat: Re: [link] Nie ma jak to dostać lepsze auto od "teściów"
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message
    news:i295h9$khp$1@inews.gazeta.pl...

    > "Michał" <m...@o...pl> wrote in message

    html

    > Szczegolnie te rozowe felgi pomalowane olejna z Tesco i cholerawieco
    > naklejka przykrywajaca dziure w panelu. :D

    A nie, przepraszam, to tez namalowane. Moja 3-letnia corka podobnie
    bazgroli, cudo te beemki :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 22. Data: 2010-07-22 20:19:34
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 21 Jul 2010 22:14:43 +0200, Michał <m...@o...pl> wrote:

    >Tylko jakoś Fiata Cromy dawno nie widziałem, Alfe 164 spotkałem ostatnio
    >pół roku temu a BMW E34 przedwczoraj a BMW E36 dzisiaj.

    O niczym. Ja AR164 widzę codziennie, nawet dwie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 23. Data: 2010-07-22 21:10:30
    Od: Michał <m...@o...pl>

    W dniu 2010-07-22 20:19, jerzu pisze:

    > O niczym. Ja AR164 widzę codziennie, nawet dwie.

    ale ciągle te same :)

  • 24. Data: 2010-07-22 21:44:35
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 22 Jul 2010 21:10:30 +0200, Michał <m...@o...pl> wrote:

    >ale ciągle te same :)

    A czy to ważne? ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 25. Data: 2010-07-22 21:55:45
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > A czy to ważne? ;)

    No tak bo ja mogę powiedzieć że często widuję Ferrari F40 bo mój szef ma
    i że to dość popularne auto.

    Dopiero jak się wyjdzie spoza swojej wioski to można coś mówić. Jeśli
    dane auto jest popularne we wszystkich wioskach to jest dopiero ogólnie
    popularne.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2010-07-23 07:56:17
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > A wiesz w ogóle jak działa ocynkowanie? Może poszukaj jakichś materiałów i
    > poczytaj, bo mam wrażenie, że to nie jest miejsce na wyrównywanie czyichś
    > zaległości z chemii

    LOL.
    W tym przypadku nie dziala tak jak myslisz (no chyba ze ty kupujesz auta
    bez powloki lakierniczej) :>
    Wiec wyrownaj sobie sam te zaleglosci :P

    --
    Karolek

  • 27. Data: 2010-07-23 12:14:54
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    >
    > Dopiero jak się wyjdzie spoza swojej wioski to można coś mówić. Jeśli dane
    > auto jest popularne we wszystkich wioskach to jest dopiero ogólnie

    A wy znow to samo. Popularne sa plyty Dody i Pudzian w tancu z gwiazdami.
    To, ze nie w kazdej wiosce ludzie kupuja plyty nieco bardziej wymagajacych
    artystow nie znaczy, ze Doda jest od nich w czymkolwiek lepsza.

    Pozdraiam
    Kamil

  • 28. Data: 2010-07-23 12:28:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 23 Jul 2010 07:56:17 +0200, Karolek napisał(a):

    > W tym przypadku nie dziala tak jak myslisz (no chyba ze ty kupujesz auta
    > bez powloki lakierniczej) :>

    Nie działa tak? Czyli całe ocynkowanie aut to pic na wodę?? O wielki
    demaskatorze zmowy producentów aut...
    Może też jakieś cudowne teorie na temat katastrofy w Smoleńsku też masz?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 29. Data: 2010-07-23 16:47:02
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Nie działa tak?

    Nie dziala tak jak myslisz... czytaj do konca.

    >Czyli całe ocynkowanie aut to pic na wodę??

    A gdzie ja cos takiego napisalem... mysl troche jak cos czytasz.

    > O wielki
    > demaskatorze zmowy producentów aut...
    > Może też jakieś cudowne teorie na temat katastrofy w Smoleńsku też masz?

    LOL cudowne teorie to ty masz jak na razie... o znikajacym cynku po 24
    latach :P

    --
    Karolek

  • 30. Data: 2010-07-23 19:48:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 23 Jul 2010 16:47:02 +0200, Karolek napisał(a):

    > LOL cudowne teorie to ty masz jak na razie... o znikajacym cynku po 24
    > latach :P

    On zaczyna znikaś już po minięciu bramy hali fabrycznej, po 24 latach to on
    już dawno zniknął, Z czytaniem w jezyku polskim też masz problemy?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel