  • Data: 2013-11-22 12:48:57
    Temat: Re: liczniki wody i ciepla
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:528f0615$0$2288$65785112@news.neostrada.pl...
    > Jest wielce prawdopodobne że przy większej ilości liczników będą się
    > nakładały i odczytanie prawidłowe będzie utrudnione.

    Nie inaczej.

    > Pamietam taka sytuacja występowała na amatorskim Pakiet Radio.
    > Kiedy userzy się nawzajem nie słyszeli i nadawali jednocześnie,
    > bramka nie mogła prawidłowo odebrać i cała łączność była
    > do dupy, system się wykolejał.

    I tak będzie w skrajnych przypadkach.

    > Dopiero włączenie trybu master slave ratowało sytuację,

    Tzw. tryb DAMA.

    > powodowało że nikt nie wysłał paczki bez zezwolenia bramki.

    O tym próbuję cały czas powiedzieć.
    Na przykładzie 3 prawd x. Tischnera - kłamstwo, wielkie kłamstwo,
    statystyka...
    Na mało zaludnioną okolicę, jak znalazł. Ale w silnie zaludnionym centrum,
    to nawet na różnicę w sile sygnału może nie być miejsca. Jak w końcu się
    prześlimaczy (a w centrum, to nie tylko wodomiary nadają), to potrwa to, a
    inkasent powkurwia się zdeka. Albo, jak podejdzie, to np. "złota polska
    młodzież" powiedzmy, że da mu się we znaki, albo się będzie musiał przez x
    bramek i y drzwi przepukać, jak mi domofon zadzwoni i usłyszę "elektrownia"
    ("gazownia", "administracja", itd., to nie otworzę, każdy może tak
    powiedzieć, niech z cieciem chodzi). A to czas, czas, czas jest cenny.
    I wtedy na tłum nie widzę innej możliwości upłynnienia, jak sterowanie, kto
    w danej chwili może się odezwać. Albo będziemy mieć w eterze kolejny Marsz
    Niepodległości.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.