  • Data: 2013-11-21 23:39:55
    Temat: Re: liczniki wody i ciepla
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan ACMM-033 napisał:

    > Trochę nie o to mi szło - miałem na myśli, żeby każdemu ustawić trochę
    > inny czas, w którym swoje krzyknie, a potem ewentualnie dać losowo.

    Tylko losowo. To jedynie słuszny kierunek.

    > No, w sumie tak, tylko, żeby nie przedobrzyć, aby jeden nie pluł co 5
    > sekund, a drugi czekał 5 minut.

    To nie *częstość* ma być losowa, tylko *interwał*. Wszyscy mają nadawać
    *średnio* 60 razy na godzinę, ale odstęp między jednym a drugim raportem
    ma być 60 sekund plus minus ileś sekund. Ten losowy swing zapewnia, że
    dwie konkretne stacje się nie zsynchronizują i wzajemnie nie zakłócą.
    Kolizje mogą występować nawet dośc często, ale między losowymi parami.
    Ale poniewż raporty są powtarzane, więc nam to zwisa.

    --
    Jarek