  • 11. Data: 2010-03-24 20:42:45
    Temat: Re: licencja Windows 7
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 24 Mar 2010 16:54:14 +0100, "Piotr Wozniacki"

    To jest OEM więc na 200% nie.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 12. Data: 2010-03-25 06:47:16
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > On Wed, 24 Mar 2010 16:54:14 +0100, "Piotr Wozniacki"
    >
    > To jest OEM więc na 200% nie.
    > --
    > Grzegorz Krukowski

    czy 200% daje wiekszą pewność niż 100 ?

  • 13. Data: 2010-03-25 07:03:20
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    BETON napisał(a):

    [...]

    > czy 200% daje wiekszą pewność niż 100 ?

    Sprzętowo? Tak ;P

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 14. Data: 2010-03-25 07:55:08
    Od: "..Aldi.." <r...@p...fm>

    > czy 200% daje wiekszą pewność niż 100 ?

    możnaby zaryzykować stwierdzenie, że dwukrotnie ;))))

  • 15. Data: 2010-03-25 11:01:46
    Od: "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl>

    "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> wrote in message
    > On Wed, 24 Mar 2010 16:54:14 +0100, "Piotr Wozniacki"
    >
    > To jest OEM więc na 200% nie.
    > --
    > Grzegorz Krukowski

    To mnie zaciekawiłeś (przy okazji, dzięki za konstruktywny wkład :)).

    Gdybym odwrócił sytuację, tzn. np.:

    - zbudował sobie desktop
    - kupił do niego, zainstalował i aktywował na nim W7 (nie-OEM - w pudełku)
    - użył tego samego klucza do aktywacji na laptopie (którego NIE używam
    jednocześnie z desktopem)

    - to moja sytuacja licencyjna się zmieni?

  • 16. Data: 2010-03-25 14:22:48
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Thu, 25 Mar 2010 12:01:46 +0100, Piotr Wozniacki napisał(a):

> [...]
    > jednocześnie z desktopem)
    >
    > - to moja sytuacja licencyjna się zmieni?

    Poczytaj o licencjach na soft, który chcesz kupić a nie wymyślasz jakieś
    bzdury. Powiedzianio Ci już, że nie jest to grupa, na której się o czymś
    takim dyskutuje więc zaprzestań.
    http://www.microsoft.com/About/Legal/EN/US/Intellect
    ualProperty/UseTerms/Default.aspx
    --
    Marcin

  • 17. Data: 2010-03-25 14:50:55
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 25 Mar 2010 12:01:46 +0100, "Piotr Wozniacki"

    Teoretycznie tak, bo BOX nie jest przypisany do sprzętu więc aktywacje
    możesz przenosić między kompami i wszystko powinno być OK tak długo
    jak w danej chwili używasz tylko jednego. Tylko że po którejś tam
    aktywacji musisz to robić chyba telefonicznie i znudzi ci się to.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 18. Data: 2010-03-25 17:24:32
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > - kupił do niego, zainstalował i aktywował na nim W7 (nie-OEM - w pudełku)
    > - użył tego samego klucza do aktywacji na laptopie (którego NIE używam

    Wszystko zależy co jest napisane w licencji. W 1999 roku kupiłem Office 97
    box i zainstalowałem na serwerze WinNT i udostępniłem, ale w ten sposób, że
    w danej chwili tylko 1 osoba mogła z niego korzystać i to było zgodne z
    licencją. Ale teraz to może być różnie. :-)

  • 19. Data: 2010-03-25 18:21:07
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    przestancie z tym, te aktywowanie to jakaś głupota, czy ktoś wam to
    sprawdza ?

  • 20. Data: 2010-03-26 01:28:24
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    nie. kupujac lapka z W7 windows jest licencjonowany do uzytku tylko na
    tej maszynie. nie mozesz go (przynajmniej- nie powinienes) instalowac
    na czyms innym.