  • Data: 2011-01-24 19:16:05
    Temat: Re: licencja LGPL - wątpliwości
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24/01/2011 17:46, Szyk wrote:

    > Zwróciłeś uwagę, że ja chciałem razem z binarką rozprowadzać łatki?
    > Pytam czy to nie jest wystarczające?

    Nie jest. Jeśli rozpowszechniasz kod licencjonowany na LGPL, to musisz
    udostępnić źródła wszystkiego: jeśli dokonałeś zmian, to musisz
    udostępnić zarówno kod źródłowy oryginału, jak i Twoich zmian (które
    musisz również licencjonować na LGPL lub GPL). Udostępnianie może w
    szczególności mieć postać "pisemnej oferty".

    > Ze względu na objętość chciałem dodawać same łatki.

    Nie masz obowiązku rozprowadzać źródeł z każdym egzemplarzem produktu.

    Jak w ogóle zamierzałeś swój program sprzedawać?

    > O to już coś! Dzięki! Tylko czy zwróciłeś uwagę, że ja pytałem o LGPL?

    Nie napisałeś która wersja :) LGPL 3 odwołuje się do GPL 3, LGPL 2 ma to
    w punkcie 6c:

    [...]
    Also, you must do one of these things:

    a) Accompany the work with the complete corresponding machine-readable
    source code for the Library including whatever changes were used in the work
    [...]
    c) Accompany the work with a written offer, valid for at least three
    years, to give the same user the materials specified in Subsection 6a,
    above, for a charge no more than the cost of performing this distribution.