  • 1. Data: 2010-04-09 22:43:23
    Temat: lg 990i i karta sd micro
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Witam, przelozylem z nokia e51 karte
    karta sd micro do lg 990 i i dalej w ustawieniach telefonu mam te karte
    widoczna jako nieakywna (opcja pamiec zewnetrzna jest szraa) czy ja sie
    jakos instaluje jezeli tak to jak ?

    pozdrawiam

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 2. Data: 2010-04-09 23:47:03
    Temat: Re: lg 990i i karta sd micro
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-10 00:43, wspolna-flaszka.pl pisze:
    > Witam, przelozylem z nokia e51 karte
    > karta sd micro do lg 990 i i dalej w ustawieniach telefonu mam te karte
    > widoczna jako nieakywna (opcja pamiec zewnetrzna jest szraa) czy ja sie
    > jakos instaluje jezeli tak to jak ?

    Może nie tą stroną co trzeba kartę włożyłeś, albo karta nie nadaje się
    do tego telefonu.

    --
    animka

  • 3. Data: 2010-04-10 01:27:54
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 10-04-2010 o 02:47:03 Animka <a...@t...nieja.wp.pl> napisał(a):

    > Może nie tą stroną co trzeba kartę włożyłeś, albo karta nie nadaje się
    > do tego telefonu.

    LOL

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-04-10 07:01:17
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 10-04-10 1:47, Animka pisze:

    > Może nie tą stroną co trzeba kartę włożyłeś

    Karty pamięci czy SIM celowo są niesymetryczne, aby to wykluczyć.

    > albo karta nie nadaje się
    > do tego telefonu.

    To już bardziej prawdopodobne.

    --
    ALEX **#
    "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 5. Data: 2010-04-10 07:08:44
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    W dniu 2010-04-10 09:01, ALEX pisze:

    > Karty pamięci czy SIM celowo są niesymetryczne, aby to wykluczyć.

    Wtyk VGA też a i COM (DB9 i inne) też, co z tego? Wsadzali na siłę.
    Nawet wtyk myszy (COM - taki celowo bez niektórych dziurek) też się
    "dało". ;-)

    10 lat temu, gdy mieszacze (od kranów z wodą) były rzadziej spotykane
    jeden przybysz z innego wymiaru .... ukręcił go, próbując "odkręcić
    wodę". Pręt w środku miał ok 1 cm albo twardego plastiku (ale mieszacz
    był z naprawdę górnej półki, żadna chińszczyzna) albo miękkiego metalu...

    Polak potrafi.

    TG

  • 6. Data: 2010-04-10 09:16:32
    Od: Pawel <l...@p...pl>

    TGor dnia sobota 10 kwiecień 2010 09:08 w wiadomości
    <hpp85u$aa2$1@news.onet.pl> na grupie pl.misc.telefonia.gsm wygłosił tezę :

    > Wtyk VGA też a i COM (DB9 i inne) też, co z tego? Wsadzali na siłę.
    > Nawet wtyk myszy (COM - taki celowo bez niektórych dziurek) też się
    > "dało". ;-)

    Mówisz o podłączeniu do żeńskiego gniazda (z dziurkami) vga myszy też z
    żeńską końcówką?
    Czy o bezsensownym łączeniu kabla vga z myszą?
    Bo do góry nogami się na 100% nie dało

    Paweł Bohdal
    GG # 1236285 LRU # 275820
    Your mouse has moved.
    Windows must be restarted for the change to take effect.

  • 7. Data: 2010-04-10 10:59:57
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > To już bardziej prawdopodobne.

    nie bardzo bo obsluguje wlasnie ten typ a wyjalem ja bezposrednio z noki e51
    (dzialala) .
    Nie wiem czy to kwestia sformatowania na pc (che tego uniknac bo mam
    piosenki) czy cos innego

  • 8. Data: 2010-04-10 22:48:25
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent wspolna-flaszka.pl nadaje:

    > Witam, przelozylem z nokia e51 karte
    > karta sd micro do lg 990 i i dalej w ustawieniach telefonu mam te
    > karte widoczna jako nieakywna (opcja pamiec zewnetrzna jest szraa)
    > czy ja sie jakos instaluje jezeli tak to jak ?

    Karta SD czy SDHC?

  • 9. Data: 2010-04-11 08:54:05
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
    > Agent wspolna-flaszka.pl nadaje:

    > Karta SD czy SDHC?

    nie wiem teraz a jaka to roznica (karta wnokii e51 chodzi), teraz cos innego
    mi przyszlona mysl, to karta 1 gb, moze lg przyjmuje
    tylko 2 gb ? (a zwrot do 2 gb to skrot myslowy)

  • 10. Data: 2010-04-11 11:19:42
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 10-04-10 12:59, wspolna-flaszka.pl pisze:

    > nie bardzo bo obsluguje wlasnie
    > ten typ

    A to jakaś krwawa tajemnica, że tak bronisz podania pojemności i
    standardu karty.

    > a wyjalem ja bezposrednio z noki e51
    > (dzialala) .

    Tylko że e51 obsługuje SDHC. Czy KU 990, bardzo wątpie.