  • 1. Data: 2010-06-10 22:50:14
    Temat: lexus is 220 i 250
    Od: PawelUK <p...@g...com>

    Witam wszystkich, mam prosbe odnosnie reflektorow do lexusa is 220,
    chodzi mi o to czy pasuja od lexusa is 250, modele powyzej 2005 roku,
    z gory dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-06-11 00:54:39
    Temat: Re: lexus is 220 i 250
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Uzytkownik "PawelUK" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...
    > Witam wszystkich, mam prosbe odnosnie reflektorow do lexusa is 220,
    > chodzi mi o to czy pasuja od lexusa is 250, modele powyzej 2005 roku,
    > z gory dziekuje i pozdrawiam

    Chodzi ci o to czy do diesla beda pasowac reflektory z benzyny? Beda.

  • 3. Data: 2010-06-11 08:34:37
    Od: PawelUK <p...@g...com>

    On 11 Cze, 00:54, "neoniusz" <n...@j...org> wrote:
    > Uzytkownik "PawelUK" <p...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:46fa791f-c980-47a3-868e-ac472e254f42@
    h13g2000yqm.googlegroups.com...

    > Chodzi ci o to czy do diesla beda pasowac reflektory z benzyny? Beda.

    Nie, nie o to mi chodzilo, tylko o to czy te samochody sa identyczne
    jesli chodzi o karoserie i wyglad zewnetrzny, a rozne koncowki nazwy
    modelu 20 i 50 oznacza tylko inny silnik???

  • 4. Data: 2010-06-11 15:49:28
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Uzytkownik "PawelUK" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...

    > Nie, nie o to mi chodzilo, tylko o to czy te samochody sa identyczne
    > jesli chodzi o karoserie i wyglad zewnetrzny, a rozne koncowki nazwy
    > modelu 20 i 50 oznacza tylko inny silnik???

    Sa modele IS 220d i 250. Pierwszy to diesel, drugi V6 benzyna (takim
    jezdze). Sa identyczne, roznia sie tylko silnikiem i skrzynia (do diesla
    tylko manualna).