  • 91. Data: 2015-04-05 11:00:49
    Temat: Re: letnie opony
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ty bredzisz, skoro nie widzisz zależności między ilością KONIECZYCH
    > manewrów, a zagrożeniem.

    Ale ta ilosc manewrow czy jedziesz 120 czy 140 jest podobna.
    Pomijając demonizacje zagrozenia przy manewrze zmieniania pasa na
    autostradzie.

    > A co to ma wspólnego z prędkością autostradową?
    > Fabryka zazwyczaj dała 180-200+, a tak jeździ zdecydowana mniejszość i
    > nikt o tym nie wspominał.
    > Więc bądź łaskaw trzymać się tematu, albo nie pisz nic, jak masz
    > ochotę tylko bredzić nie na temat.

    Czy jedziesz 120 czy 140 to i tak bedziesz napotykał na jadacych wolniej i
    szybciej z róznych powodów. A rozwodzenie się nad tym, jakim niebezpiecznym
    manewrem jest zmiana pasa na autostradzie tylko dlatego ze manewry ogólnie
    sa niebezpieczne odrobine mnie smieszy...

    Eksperci podają np. ze duzo bardziej od takiego manewru jest
    niebezpieczenstwo braku koncentracji spowodowane monotonia jazdy.
    Moje osobiste odczucia sa podobne. Zmiana pasa to smiesznie prosty manewr,
    natomiast 30-40 km po pustej autostradzie powoduje koniecznosc pilnowania
    koncentracji bo robi się nudno i sennie.

  • 92. Data: 2015-04-05 12:10:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ale ta ilosc manewrow czy jedziesz 120 czy 140 jest podobna.

    No właśnie nie jest - i o tym trwa dyskusja.
    Przy 120 ustępujesz praktycznie co chwilę i każdemu na lewym pasie, bo
    większość jedzie właśnie 140-150.
    Jadąc tak jak oni nie ma tego problemu - bo nie doganiają Cię, ani Ty nie
    doganiasz ich, skoro jedziecie z taką samą prędkością.

    Mówię Ci to z autopsji, 1,5 roku temu właśnie obniżyłem prędkość do 120,
    więc doskonale czuję różnicę.
    Możesz nie wierzyć, wisi mi to i powiewa, ale tego faktu tym nie zmienisz.

    > Czy jedziesz 120 czy 140 to i tak bedziesz napotykał na jadacych wolniej i
    > szybciej z róznych powodów.

    Jasne.
    Ale zdecydowaną większą przypadków na drodze nie będziesz napotykał, bo
    pojedziesz tak jak oni.

  • 93. Data: 2015-04-06 21:44:23
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 2 Apr 2015 10:11:05 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Zdazyliscie zdjac zimowki ?

    Zdążyliśmy :)

    https://youtu.be/7GuJirp_kTg

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 94. Data: 2015-04-06 22:13:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    > Zdążyliśmy :)
    > https://youtu.be/7GuJirp_kTg

    Totalne ocipienie. Znaczy globalne ocipienie. Czy jakoś tak...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 95. Data: 2015-04-07 11:20:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    Hello jerzu,

    >Totalne ocipienie. Znaczy globalne ocipienie. Czy jakoś tak...

    Ocipienie dobre slowo. Lato zimą, zima wiosną.

    J.