-
81. Data: 2015-04-05 00:00:35
Temat: Re: letnie opony
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
> Przecież pisałem Ci o identycznym przypadku u mnie.
W oponach z tego wieku?
-
82. Data: 2015-04-05 00:00:36
Temat: Re: letnie opony
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
>> Patrz pan - na autostradzie 120a 140 to powoduje koniecznosc wykonywania
>> niebezpiecznych manewrów,
>
> Nie - chodzi o samą konieczność manewrów.
>
Znaczy kierowanie... Cóż...
-
83. Data: 2015-04-05 00:00:36
Temat: Re: letnie opony
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
>>>>>>> Faktycznie MadMan jesteś - 120 nie przekraczać na
>>>>>>> autostradzie...
>>>>>> Nie ma sensu, zysk czasowy rzędu 5 minut.
>>>>>
>>>>> Że co? Chyba, że Ty po 30km tej autostrady zaliczasz.
>>>>> Problem w tym, że jadąc z taką prędkością zagrożenie stwarzasz. Za
>>>>> szybko na prawy pas, za wolno na lewy pas.
>>>>
>>>> Rozumiem, ze taka predkosc moze byc niekomfortowa dla zapierdalaczy
>>>> lewopasowych (bez znaczenia negatywnego)
>>>
>>> Przypominam, że w Polsce wolno 140.
>>>
>> To co?
>
> To że kogoś kto jedzie jak człowiek 140, ciężko nazwać zapierdalaczem.
>
Przeciez pisałem, ze to bez negatywnej konotacji...
>>> Znam to z autopsji, bo od 1,5 roku właśnie 120 przeważnie mam
>>> ustawione na tempomacie na drogach szybkiego ruchu.
>>> Normalna jazda kompaktem z V w granicach 140+ nie wymagała ani
>>> połowy tej koncentracji na jeździe.
>>
>> Hmm, czyli dochodzimy do pytania czyl epiej jechac 140
>> nieskoncentrowanym czy 120 skoncentrowanym?
>
> To pierwsze, bo co się super koncentrować, gdy możesz jechać 140 tak
> jak wszyscy i bez problemów?
>
To nie tor - to nigdy nie bedzie tak jak wszyscy.
-
84. Data: 2015-04-05 08:58:05
Temat: Re: letnie opony
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości grup
dyskusyjnych:XnsA472F0E677659budzik61pocztaonetpl@12
7.0.0.1...
> Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
>
>> Przecież pisałem Ci o identycznym przypadku u mnie.
>
> W oponach z tego wieku?
Z końca poprzedniego.
Łudzisz się, że bieżnikarnie aż tak bardzo pozmieniały technologie?
Twoja wola, ale jak widać efekty pozostały te same.
-
85. Data: 2015-04-05 08:59:39
Temat: Re: letnie opony
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:
>>>>> Rozumiem, ze taka predkosc moze byc niekomfortowa dla zapierdalaczy
>>>>> lewopasowych (bez znaczenia negatywnego)
>>>>
>>>> Przypominam, że w Polsce wolno 140.
>>>>
>>> To co?
>>
>> To że kogoś kto jedzie jak człowiek 140, ciężko nazwać zapierdalaczem.
>>
> Przeciez pisałem, ze to bez negatywnej konotacji...
No to chyba nie rozumiesz znaczenia słów, które używasz.
>>> Hmm, czyli dochodzimy do pytania czyl epiej jechac 140
>>> nieskoncentrowanym czy 120 skoncentrowanym?
>>
>> To pierwsze, bo co się super koncentrować, gdy możesz jechać 140 tak
>> jak wszyscy i bez problemów?
>>
> To nie tor
Nie bredź kapeluszu.
Co ma piernik do wiatraka, a jazda autostradą z prędkością autostradową do
toru?
-
86. Data: 2015-04-05 09:01:08
Temat: Re: letnie opony
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości grup
dyskusyjnych:XnsA472F10002D04budzik61pocztaonetpl@12
7.0.0.1...
> Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
>
>>> Patrz pan - na autostradzie 120a 140 to powoduje koniecznosc wykonywania
>>> niebezpiecznych manewrów,
>>
>> Nie - chodzi o samą konieczność manewrów.
>>
> Znaczy kierowanie...
Nie - znaczy że każdy manewr niesie ze sobą jakiś stopień ryzyka, choćby z
powodu obecności na jezdni innych użytkowników, którzy mogą coś Ci wywinąć.
Brak manewrów oznacze brazk ryzyka związanego z tymi manewrami - jazda
prosto jednym pasem jest set razy bardziej bezpieczna i prostsza.
-
87. Data: 2015-04-05 09:44:25
Temat: Re: letnie opony
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
>> To nie tor
>
> Nie bredź kapeluszu.
Wiesz, dyskutujemy o tym czy jazda 120 na autostradzie jest niebezpieczna.
To nie ja tu bredzę...
> Co ma piernik do wiatraka, a jazda autostradą z prędkością
> autostradową do toru?
To, ze na autostradzie nie kazdy musi jechac ile fabryka dała a ty jako
kierowca musisz to przewidziec.
-
88. Data: 2015-04-05 09:44:25
Temat: Re: letnie opony
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
>>> Przecież pisałem Ci o identycznym przypadku u mnie.
>>
>> W oponach z tego wieku?
>
> Z końca poprzedniego.
Tak mi się własnie wydawało :)
> Łudzisz się, że bieżnikarnie aż tak bardzo pozmieniały technologie?
> Twoja wola, ale jak widać efekty pozostały te same.
>
Po efektach ich poznacie :)
Na razie przejezdziłem na dwóch kompletach zimę i jest ok.
-
89. Data: 2015-04-05 10:10:12
Temat: Re: letnie opony
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:
>> Łudzisz się, że bieżnikarnie aż tak bardzo pozmieniały technologie?
>> Twoja wola, ale jak widać efekty pozostały te same.
>>
> Po efektach ich poznacie :)
>
> Na razie przejezdziłem na dwóch kompletach zimę i jest ok.
Nigdy nie było tak, że psuł się każdy egzemplarz.
Ale to jest loteria, czy popsuje się akurat Twój czy nie.
Ja tam osobiście loterii nie toleruję.
Może być tak ostatecznie w wycieraczkach (Motgum tak ma), ale nie w oponach.
-
90. Data: 2015-04-05 10:12:09
Temat: Re: letnie opony
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości grup
dyskusyjnych:XnsA4735DB3D370Cbudzik61pocztaonetpl@12
7.0.0.1...
> Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
>
>>> To nie tor
>>
>> Nie bredź kapeluszu.
>
> Wiesz, dyskutujemy o tym czy jazda 120 na autostradzie jest niebezpieczna.
> To nie ja tu bredzę...
Ty bredzisz, skoro nie widzisz zależności między ilością KONIECZYCH
manewrów, a zagrożeniem.
>
>> Co ma piernik do wiatraka, a jazda autostradą z prędkością
>> autostradową do toru?
>
> To, ze na autostradzie nie kazdy musi jechac ile fabryka dała
A co to ma wspólnego z prędkością autostradową?
Fabryka zazwyczaj dała 180-200+, a tak jeździ zdecydowana mniejszość i nikt
o tym nie wspominał.
Więc bądź łaskaw trzymać się tematu, albo nie pisz nic, jak masz ochotę
tylko bredzić nie na temat.