-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: letnie opony
Date: Sun, 5 Apr 2015 09:00:49 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 37
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <551cf9ad$0$2192$65785112@news.neostrada.pl>
<r...@4...com>
<d...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<5...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<2...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<v...@r...power.pl>
<3870881808$20150404110359@squadack.com>
<xbiemznhwoge$.dlg@rower.power.pl>
<2200720610$20150404121651@squadack.com>
<X...@1...0.0.1>
<mfoqpo$tb$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<mfp5d7$c22$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<mfqmgq$tbv$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<mfqqoo$1vp$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 79.173.35.225
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1428224449 17892 79.173.35.225 (5 Apr 2015 09:00:49
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Apr 2015 09:00:49 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2559380
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
>>>> To nie tor
>>>
>>> Nie bredź kapeluszu.
>>
>> Wiesz, dyskutujemy o tym czy jazda 120 na autostradzie jest
>> niebezpieczna. To nie ja tu bredzę...
>
> Ty bredzisz, skoro nie widzisz zależności między ilością KONIECZYCH
> manewrów, a zagrożeniem.
>
Ale ta ilosc manewrow czy jedziesz 120 czy 140 jest podobna.
Pomijając demonizacje zagrozenia przy manewrze zmieniania pasa na
autostradzie.
>>
>>> Co ma piernik do wiatraka, a jazda autostradą z prędkością
>>> autostradową do toru?
>>
>> To, ze na autostradzie nie kazdy musi jechac ile fabryka dała
>
> A co to ma wspólnego z prędkością autostradową?
> Fabryka zazwyczaj dała 180-200+, a tak jeździ zdecydowana mniejszość i
> nikt o tym nie wspominał.
> Więc bądź łaskaw trzymać się tematu, albo nie pisz nic, jak masz
> ochotę tylko bredzić nie na temat.
Czy jedziesz 120 czy 140 to i tak bedziesz napotykał na jadacych wolniej i
szybciej z róznych powodów. A rozwodzenie się nad tym, jakim niebezpiecznym
manewrem jest zmiana pasa na autostradzie tylko dlatego ze manewry ogólnie
sa niebezpieczne odrobine mnie smieszy...
Eksperci podają np. ze duzo bardziej od takiego manewru jest
niebezpieczenstwo braku koncentracji spowodowane monotonia jazdy.
Moje osobiste odczucia sa podobne. Zmiana pasa to smiesznie prosty manewr,
natomiast 30-40 km po pustej autostradzie powoduje koniecznosc pilnowania
koncentracji bo robi się nudno i sennie.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.04.15 12:10 Cavallino
- 06.04.15 21:44 jerzu
- 06.04.15 22:13 RoMan Mandziejewicz
- 07.04.15 11:20 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)
- 2025-01-14 CFM (airflow) AMD Wraitha
- 2025-01-14 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2025-01-13 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- 2025-01-14 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-14 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2025-01-14 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2025-01-14 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-14 Kraków => Kierownik ds. Kluczowych Klientów (transport morski i lotn
- 2025-01-14 Błonie => IT System Administrator <=