    From: "Adam Z." <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: lepszy obiektyw - czy warto
    Date: Wed, 11 Jan 2012 23:56:02 -0800 (PST)

    > których nie wstydził bym się opublikować. Liczba mnoga jest tu przesadą bo
    > najczęściej jest to jedno zdjęcia, czasem dwa (albo po prostu żadne mi się
    > nie podoba - wtedy idę się upić i naprać kogoś po gębie).
    >
    > I w zasadzie tak wygląda mój 'workflow'.
    >
    > Jest to czasochłonne: samo robienie zdjęć, jak i późniejsze siedzenie z
    > nimi przed komputerem zabiera w cholerę czasu. Ale bywa, że daje zajebistą
    > satysfakcję:)

    jak się żadne nie spodoba i dasz komuś po gębie? ;-)
    NMSP

    Myślę, że w takiej sytuacji lepiej sprzedać lustro i zakupić jakiś
    kompakt z kręceniem filmów w HD i wybierać klatkę, która się
    najbardziej podoba.

    A do autora. Naprawdę zastanowiłbym się nad jakimś kompaktem z
    szerokim kątem, manualem i względnie dobrą matrycą. Do tego mały
    statyw albo jakiś gorilla grip czy jak się to tam nazywa i będzie OK.
    Niestety nic nie polecę bo nie jestem na bieżąco, ale na grupie w
    archiwum nie brakuje wątków o kompaktach.