    From: "Agent" <w...@o...eu>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: lepszy obiektyw - czy warto
    Date: Thu, 12 Jan 2012 07:31:19 +0100

    Uzytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:5c4d0412-d63a-4d60-b5cc-4adf68b83ab0@h13g2000vb
    n.googlegroups.com...
    On Jan 9, 12:42 pm, "Agent" <w...@o...pl> wrote:
    > U ytkownik "iontichy" <i...@p...fm> napisa w wiadomo
    > cinews:4f0aedae$0$1259$65785112@news.neostrada.pl...

    .pl...

    > Jak ju kupisz to daj zna czy jeste zadowolony bo te mam kita i te si
    > zastanawiam nad Tamronem tylko kasa mnie troch odstrasza.-

    Polska rzeczywistosc.

    http://finanse.wp.pl/kat,104762,title,Zarabiamy-najg
    orzej-w-Unii-Jestesmy-w-ogonie-biedakow,wid,14140525
    ,wiadomosc.html?ticaid=1db55

    Ano tak jest. Zarabiamy nie najlepiej. Ty jednak na kazdym kroku próbujesz
    pokazac jacy to Polacy sa beznadziejni a my amerykanie (lacznie z Toba)
    zajebisci. Za malo zarabiaja, kobiety to dziwki, zreszta cale spóleczenstwo
    to kurwy. W mojej ocenie to ze Polacy zarabiaja mniej nie jest ich wina. Na
    tle innych sa pracowici. Wyjechales, zarabiasz lepiej to sie ciesz ale sie
    nie nabijaj. Zycie to czesto kolo fortuny. Zycze Ci zebys jeszcze w zyciu
    zubozal i trafil na takiego gnoja jak Ty.