  • 1. Data: 2010-08-03 15:04:58
    Temat: lekko [OT] - szukam auta...;) chętnie od grupowicza
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    hej,
    przepraszam za lekki offtopic, ale... może ktoś ma i chce sie sprzedać, w
    dobre rece.
    szukam autka, w cenie do 5-6 tys.
    benzyna z gazem lub diesel,
    bez awaryjne,
    nie musi być małe ale nie może to być omega;)

    jak by ktoś coś ...
    chce auto z dobrych rąk, a zakładam że tu na grupie jednak świadomość
    motoryzacyjna wyższa;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    Lybra 2.4 JTD

  • 2. Data: 2010-08-03 15:05:41
    Temat: Re: lekko [OT] - szukam auta...;) chętnie od grupowicza
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Bartek pisze:
    > jak by ktoś coś ...
    > chce auto z dobrych rąk, a zakładam że tu na grupie jednak świadomość
    > motoryzacyjna wyższa;)

    Jedz do niemiec, tutaj co drugi to spec, co trzeci to przekrętas więc
    odpuść sobie zakup w tym kraju szkoda twojego czasu, serio.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-08-03 15:27:17
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > szukam autka, w cenie do 5-6 tys.
    > benzyna z gazem lub diesel,
    > bez awaryjne,
    > nie musi być małe ale nie może to być omega;)

    Nie ma czegoś takiego jak bezawaryjne do 5-6 tys.
    Chyba, że jakoś to ujednoznacznić. Np. "bezawaryjne przez pierwsze 2 tysiące
    kilometrów".
    W aucie w takiej cenie regularnie coś zaczyna stukać, pukać, piszczeć,
    brzęczeć i trzeba dokonywać prewencyjnych napraw, żeby się gdzieś w trasie
    nie posypało.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 4. Data: 2010-08-03 15:44:19
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "=Marcos="

> [...]
    > W aucie w takiej cenie regularnie coś zaczyna stukać, pukać, piszczeć,
    > brzęczeć i trzeba dokonywać prewencyjnych napraw, żeby się gdzieś w

    Chyba sobie kpisz, albo masz takiego rzęcha, że żal patrzeć.
    Swoją astrę kombi sprzedałem z czystym sumieniem i jestem pewien, że
    posłuży jeszcze wiele tysięcy kilometrów, o tym, że się nie psuje wiem
    na bieżąco, kupujący mimo, że z drugiego konca polski nadal jest moim
    kolegą.

  • 5. Data: 2010-08-03 15:55:35
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > jak by ktoś coś ...
    > chce auto z dobrych rąk, a zakładam że tu na grupie jednak świadomość

    czekaj czekaj, ktoś tutaj się chce pozbyć Xsantii diesla, ale może
    zainteresowany sam się zgłosi ;-)

    brat

  • 6. Data: 2010-08-03 15:57:53
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 3 Aug 2010 15:04:58 +0200) ktos podajacy sie za Bartek
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    >
    > jak by ktoś coś ...
    > chce auto z dobrych rąk, a zakładam że tu na grupie jednak świadomość

    Moje Saxo jest na sprzedaz. Z czystym sumieniem moge je polecic
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1161362841

    Tanszego w eksploatacji samochodu nie znam :)

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 7. Data: 2010-08-03 16:15:05
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

> [...]
    > bieżąco, kupujący mimo, że z drugiego konca polski nadal jest moim kolegą.

    W autach wartości 5-6 tysięcy to chyba naturalne, że raz na 10kkm wypadnie
    jakaś naprawa? To wydech, to jakiś stukający łącznik stabilizatora, łożysko
    koła itp.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 8. Data: 2010-08-03 16:37:45
    Od: Kuba <...@...pl>

    W dniu 2010-08-03 15:57, Piotr Klimek pisze:

    > <ciach>
    > Tanszego w eksploatacji samochodu nie znam :)

    to z ciekawości zapytam - po co sprzedajesz skoro się nie psuje i jest
    tani w utrzymaniu?
    btw - jakby miał 5 drzwi brałbym w ciemno :)
    pozdrawiam,
    Kuba.

  • 9. Data: 2010-08-03 16:38:25
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Kuba pisze:
    > to z ciekawości zapytam - po co sprzedajesz skoro się nie psuje i jest
    > tani w utrzymaniu?

    Czasami się sprzedaje bo się znudziło lub jest za małe. Ja tak teraz
    miałem.

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2010-08-03 16:41:37
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-08-03 15:04, Bartek wrote:

    > jak by ktoś coś ...
    > chce auto z dobrych rąk, a zakładam że tu na grupie jednak świadomość
    > motoryzacyjna wyższa;)

    co się nie przekłada na uczciwość, więc raczej nie ma większego znaczenia...