  • 11. Data: 2010-08-03 16:47:07
    Temat: Re: lekko [OT] - szukam auta...;) chętnie od grupowicza
    Od: Kuba <...@...pl>

    W dniu 2010-08-03 16:38, krzysiek82 pisze:

    > Czasami się sprzedaje bo się znudziło lub jest za małe. Ja tak teraz
    > miałem.

    no tak - ale nie wiem - może droższy samochód sprzedałeś...
    ja bym takie małe, oszczędne, niepsujące się zostawił sobie jako drugie,
    dał dziewczynie/żonie/dziecku czy coś ... no chyba, że wszyscy wokół
    samochody już mają i nie ma gdzie tego stawiać nawet ;)

  • 12. Data: 2010-08-03 16:48:36
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "=Marcos="

    > Chyba sobie kpisz, albo masz takiego rzęcha, że żal patrzeć.
    > Swoją astrę kombi sprzedałem z czystym sumieniem i jestem pewien, że
    > posłuży jeszcze wiele tysięcy kilometrów, o tym, że się nie psuje wiem
    > na bieżąco, kupujący mimo, że z drugiego konca polski nadal jest moim
    > kolegą.

    Tylko, że wiesz o tym, że "wiele tysięcy kilometrów" to także dwa
    tysiące kilometrów.
    Jak rozumiem jesteś tak pewien bezawaryjności swojego auta, że w umowie
    jest klauzula w której zapewniasz pokrycie kosztów napraw do 10 tys.
    kilometrów?
    Bo jest mała różnica pomiędzy "jestem pewien" a zapewnieniem tego w
    umowie, tak jak masz to np. w umowie kupując nowe auto.

  • 13. Data: 2010-08-03 17:20:27
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *=Marcos=* wrote in <news:i39863$82p$1@inews.gazeta.pl>:
    > W autach wartości 5-6 tysięcy to chyba naturalne, że raz na 10kkm wypadnie
    > jakaś naprawa? To wydech, to jakiś stukający łącznik stabilizatora, łożysko
    > koła itp.

    Zalezy ile to jest 10kkm. Kiedy jezdzilem Fiesta po 30kkm rocznie, to nie, raz
    na 10 nic nie wypadalo. Teraz, kiedy robie 5kkm rocznie, to rzeczywiscie. Raz na
    dwa lata cos sie dzieje. Ostatnio wydech. No i ukrecilem sobie polos na Torze
    Poznań [2]

    A to jest auto wartosci "rynkowej" 1500. Tyle że - fakt - zebym ją sprzedał,
    ktos musiałby mi zaoferować w okolicach 6-7 tysięcy.

    A jesli chodzi o "gwarancje", to nie mam pewnosci jak bedzie ja traktowal
    nastepny wlasciciel. Kiedy patrze jak ludzie jezdza z noga na sprzegle to nie
    dziwie sie ze panuje opinia, że auto po 100 tysiacach ma sprzeglo do wymiany. Ja
    przejechałem juz ponad 170 tysiecy, a poprzedni wlasciciel pewnie kolo 170 (4
    latek w rekach repa), czyli razem 340 i sprzeglo ciagle fabryczne.

    pozdr, rdx
    [1] http://bit.ly/csF80G
    [2] http://bit.ly/9Xg05g

  • 14. Data: 2010-08-03 19:03:29
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 03 Aug 2010 16:47:07 +0200, Kuba napisał(a):

> [...]
    > dał dziewczynie/żonie/dziecku czy coś ... no chyba, że wszyscy wokół
    > samochody już mają i nie ma gdzie tego stawiać nawet ;)

    Ulica zapchana, kobieta nie ma PJ/boi się jeździć, OC trzeba płacić, auto
    stać nie lubi, na wartości traci... lepiej sprzedać ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 15. Data: 2010-08-03 22:24:16
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "daxus"

> [...]
    > Bo jest mała różnica pomiędzy "jestem pewien" a zapewnieniem tego w
    > umowie, tak jak masz to np. w umowie kupując nowe auto.

    Ja nie piszę o wróżbiarstwie, bo o tym nie mam pojęcia i nie jestem w
    stanie przewidzieć, czy za 2000km nie urwie się tłok, ale zauważasz
    różnicę pomiędzy sprzedażą auta, z którym nigdy nie było kłopotów,
    wymieniano tarcze, rozrząd, amorki i inne duperele a sprzedażą auta w
    którym non stop coś się sypało a połowa nie została naprawiona?

  • 16. Data: 2010-08-03 22:50:50
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-03 15:05, krzysiek82 pisze:

    > Jedz do niemiec, tutaj co drugi to spec, co trzeci to przekrętas więc
    > odpuść sobie zakup w tym kraju szkoda twojego czasu, serio.

    Wiesz co miszczu? Teraz to już pojechałeś po całości, pokazując swój
    stosunek do grupy i obecnych tu osób.
    Twoje miejsce jest w KFie, bo właśnie mentalnie zrównałeś się z trollami
    pokroju neelixa, czy desantem z apd.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 17. Data: 2010-08-03 22:58:23
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-03 16:41, Olek pisze:

    > co się nie przekłada na uczciwość, więc raczej nie ma większego
    > znaczenia...

    Zdaje się, że Bartek już jedno auto od grupowicza kupił, więc twojej
    opinii raczej nie podziela.

  • 18. Data: 2010-08-03 23:17:42
    Temat: Re: lekko [OT] - szukam auta...;) ch?tnie od grupowicza
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > szukam autka, w cenie do 5-6 tys.
    > benzyna z gazem lub diesel,
    > bez awaryjne,

    http://moto.allegro.pl/item1170068117_bmw_525i_24v_g
    az_sekwencja.html

    to lub inne.

    525i 24v pali tyle co nic:

    zobacz dane techniczne:

    http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_5/e34/e34_touring/1
    15/e34_525i_touring.html

    na gazie pali mniej jak matiz na benzynie. To najlepsze uniwersalne auto
    w tej cenie.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2010-08-04 00:18:37
    Od: "Rafal..." <r...@i...addr.arpa>

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i3942t$g1t$...@n...news.atman.pl...
    > hej,
    > przepraszam za lekki offtopic, ale... może ktoś ma i chce sie
    > sprzedać, w dobre rece.
    > szukam autka, w cenie do 5-6 tys.
    > benzyna z gazem lub diesel,
    > bez awaryjne,
    > nie musi być małe ale nie może to być omega;)
    >
    > jak by ktoś coś ...
    > chce auto z dobrych rąk, a zakładam że tu na grupie jednak świadomość
    > motoryzacyjna wyższa;)

    Może Astra 1.6 75KM z gazem (BRC + BLOS), 1997. Bezawaryjne, rdza
    zrobiona, hatchback, wspomaganie, klimatyzacja działająca, abs, radio
    fabryczne, opony 2 prawie nowe, dwie jeszcze "sprawne", dorzucić mogę
    drugi komplet felg stalowych :) tyle, że chciałbym tak minimum 6,5 tys.
    (FV, kupujący zwolniony z opłaty skarbowej) :) Dwie pierdołki jeszcze do
    zrobienia, ale to drobiazgi i będą niedługo poprawione :) Mogę się
    zamienić za dopłatą za Jumpera/Ducato/Boxera MAXI rocznik około
    2000-2002 :)

    --
    Rafał - Tarnów
    rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

  • 20. Data: 2010-08-04 00:56:49
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-08-03 22:58, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Zdaje się, że Bartek już jedno auto od grupowicza kupił, więc twojej
    > opinii raczej nie podziela.

    a to niech sobie kupuje, ja wyraziłem tylko swoją opinie, a Ty widzę za
    adwokata robisz?