  • 31. Data: 2010-08-04 23:07:19
    Temat: Re: lekko [OT] - szukam auta...;) chętnie od grupowicza
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-04 11:11, Bartek pisze:

    > do niedawna jezdzilem tylko takimi autami - golf II, golf III, aktualnie
    > dziewczyna ma corse z 92 roku. jezdzi na trasy i auto jest bezawaryjne.
    > niewiem czym jezdziles i jak bylo zadbane ale mnie auto jescze zadne nie
    > zawiodlo, a kupowalem wszystkie ponizej 4 tys, nawet.
    >
    > dlatego szukam auta a nie kibla.

    Spóźniłeś się, pół roku temu sprzedałem. I było wygodne, nie psuło się
    zbytnio, klimę miało (i to w pełni działającą, a nie "panie, tylko nabić
    i hula"). I za 5-tkę poszło.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 32. Data: 2010-08-05 09:59:37
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:i3ckqi$i1g$1@news.dialog.net.pl...

    > Spóźniłeś się, pół roku temu sprzedałem. I było wygodne, nie psuło się
    > zbytnio, klimę miało (i to w pełni działającą, a nie "panie, tylko nabić i
    > hula"). I za 5-tkę poszło.

    No tak to marcin jest,
    w tym czasie jak ty sprzedawales kupilem lybre, sprzedalem vweja,
    ale moze cos znajde - jakos cisnienie wielkie nie jest, ale wiesz sam, że
    trzeba poszukac by znalesc cos rozsadnego;)

    oczywiscie zycie zycie, kolega sprzedawal fajna delte jakis miesiac temu, z
    gazem, w znanym mi stanie, i w bdb wersji,
    auto znalem jezdzilem i naprawde dawalo rade,
    ale wtedy...;)...
    niebylo zapotrzebowania;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] Lybra 2.4 JTD

  • 33. Data: 2010-08-05 10:28:27
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    bratPit[pr] pisze:
    > tylko czy jest sens jechać po auto za 5-6kzł do DE?

    Jest o ile masz kilka dni czasu i kupisz bezpośrednio od właściciela.
    Niemcy mają wyższą kulturę techniczną więc i większa szansa na zakup
    zadbanego auta. Oczywiście bym się ideału nie spodziewał ale na pewno
    będzie lepiej niż zakup samochodu w polsce który został dojechany na
    naszych drogach.

    --
    krzysiek82

  • 34. Data: 2010-08-05 11:21:34
    Temat: Re: lekko [OT] - szukam auta...;) ch?tnie od grupowicza
    Od: Michał <m...@o...pl>

> [...]
    > gazem, w znanym mi stanie, i w bdb wersji,
    > auto znalem jezdzilem i naprawde dawalo rade,

    I ile za taką deltę? Jaka wersja nadwozia? Ile trzeba dać za dobry stan
    tak z ciekawości?

  • 35. Data: 2010-08-05 15:20:28
    Temat: Re: Odp: lekko [OT] - szukam auta...;) chętnie od grupowicza
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Sylwester Łazar pisze:
    > No.. można ją było podziwiać w 1939.

    a można było, od razu był porządek :)

    > Uważaj co mówisz, bo teraz sobie poleciałeś.

    nie latam nie mam skrzydeł

    > Tam jest taka sama kultura jak wszędzie.

    to nie jest niestety prawda.

    Jeden fachowiec, a drugi druciarz.
    > Kwestia poziomu życia. Ale uważaj, bo często jak poziom wzrasta, to leniwość
    > i tzw.otoczka też!
    > Bym zaryzykował stwierdzenie, że tutaj znajdziesz więcej życzliwych osób w
    > przypadku awarii wozu na trasie.

    nie wiem nie miałem okazji sprawdzać, ale kiedyś adac za darmo tacie
    pomógł jak mu lewarek w próg wpadł :) nawet browarów nie chcieli.

    > No, ale to nie kultura TECHNICZNA.
    > Nie ma różnych kultur. Nie można być kulturalnym technicznie, a jako
    > człowiek być zwykła szmatą.

    Dlaczego z Niemców robisz szmaty nie rozumiem, zazdrościsz im tego, że
    są bardziej do przodu w porównaniu z polską?

    --
    krzysiek82

  • 36. Data: 2010-08-05 15:21:22
    Temat: Odp: lekko [OT] - szukam auta...;) chętnie od grupowicza
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Niemcy mają wyższą kulturę techniczną
    No.. można ją było podziwiać w 1939.
    Jak ja bym łupił sąsiada przez 6 lat ze wszelkiego złota, dzieł sztuki itp.,
    pozabijał mu 6 mln kolegów, to po 60 latach miałbym wysoka kulturę
    i brzydziłbym się druciarstwem.
    Uważaj co mówisz, bo teraz sobie poleciałeś.
    Tam jest taka sama kultura jak wszędzie. Jeden fachowiec, a drugi druciarz.
    To jest całość.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 37. Data: 2010-08-05 16:23:18
    Temat: Odp: Odp: lekko [OT] - szukam auta...;) chętnie od grupowicza
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Dlaczego z Niemców robisz szmaty nie rozumiem, zazdrościsz im tego, że
    > są bardziej do przodu w porównaniu z polską?
    >
    > --
    > krzysiek82
    Znam wielu Niemców, co do których nawet przez myśł mi by nie przeszło, aby
    ich tak nazwać.
    Mówiłem już, że to Ty musisz uważać co piszesz.
    Proszę Cię, nie wmawiaj mi, że ja uważam, że to co TY napisałeś jest prawdą.
    Jesteś jeszcze bardzo młody i Twoje poglądy się dopiero kształtują,
    co widać na tej grupie, bo często polemizujesz i popadasz w skrajności.
    Bez urazy. Lubię Cię.
    Nie odpowiadaj na ten temat, bo to nie miejsce na zaczepki.
    Zwróciłem Ci (może mało grzecznie - za co przepraszam) tylko uwagę,
    aby nie wynosić tzw. kultury technicznej Niemiec nad poziomy realne.
    Ja uważam, że kultura jest WSZĘDZIE taka sama.
    Raz lepsza, raz gorsza.
    Nazwanie całego narodu szmatami, albo ludźmi o wyższej kulturze technicznej,
    to są takie same skrajności.
    EOT,
    S.

  • 38. Data: 2010-08-06 09:17:20
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zadbanego auta. Oczywiście bym się ideału nie spodziewał ale na pewno
    > będzie lepiej niż zakup samochodu w polsce który został dojechany na

    nasze drogi i tak dadza mu w tylek, - jak sprowadzisz auto z pewnym
    przebiegiem z niemiec, to po paru tysiacach wyjdzie wiek gum w zawieszeniu
    itp - chociaż zawsze lepiej wymienic wachacze niż kupic zloma totalnego:)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 39. Data: 2010-08-06 09:45:16
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Sylwester Łazar pisze:
    > Mówiłem już, że to Ty musisz uważać co piszesz.

    Po prostu to moje spostrzeżenia które mam na podstawie częstych ostatnio
    odwiedzin i naszych zachodnich sąsiadów.

    > Nie odpowiadaj na ten temat, bo to nie miejsce na zaczepki.

    Nie szukam zaczepki, to przecież nie przedszkole :)

    > Zwróciłem Ci (może mało grzecznie - za co przepraszam)

    przyjmuje przeprosiny

    > aby nie wynosić tzw. kultury technicznej Niemiec nad poziomy realne.

    To jak wytłumaczyć, to że prawie każde auto sprowadzone z którym miałem
    styczność miało wyraźnie lepszy stan techniczny mimo sędziwego wieku. Ba
    większość miała jako części zamienne użyte oryginalne części (przykład
    vectra c 2002 rok rozrząd wymieniony już po gwarancji na oryginalnych
    częściach) w polsce to by pewnie najtańsze ktoś wstawił wiedzą, że
    będzie sprzedawać.

    > Ja uważam, że kultura jest WSZĘDZIE taka sama.

    Kultura jako słowo tak, ale kultura jako schemat zachowań już raczej nie.

    > Raz lepsza, raz gorsza.

    Wszędzie się trafią imbecyle, ale jakoś odnoszę wrażenie, że za granicą
    jest ich zdecydowanie mniej, zdecydowanie mniej jest także partaczy.

    --
    krzysiek82

  • 40. Data: 2010-08-06 13:31:52
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 06/08/2010 08:45, krzysiek82 wrote:

    > Wszędzie się trafią imbecyle, ale jakoś odnoszę wrażenie, że za granicą
    > jest ich zdecydowanie mniej, zdecydowanie mniej jest także partaczy.

    Partaczy jest niestety tyle samo, a nawet i wiecej, ale co prawda, to
    prawda - uzywaja duzo lepszych czesci, przewaznie oryginalnych. Szroty
    sa dla Polakow i Ruskich (w Niemczech jeszcze moze dla Turkow), a byle
    garaz jest wyposazony jak w Polsce male ASO..
    Tu trudno ci nie przyznac racji, tyle ze nie odnosi sie to tylko do
    Niemcow (ktorzy tak zaczepnie podzialali na kolege Sylwestra) a raczej
    do wszystkich bogatszych nacji.