  • 21. Data: 2010-08-04 08:24:55
    Temat: Re: lekko [OT] - szukam auta...;) chętnie od grupowicza
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Jedz do niemiec, tutaj co drugi to spec, co trzeci to przekrętas więc
    > odpuść sobie zakup w tym kraju szkoda twojego czasu, serio.

    tylko czy jest sens jechać po auto za 5-6kzł do DE?

    brat

    Ps mam nadzieję, że nie piszesz o ludziach z pms-u a jednak autor wątku
    tutaj skierował zapytanie.

  • 22. Data: 2010-08-04 09:03:33
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 03 Aug 2010 16:37:45 +0200) ktos podajacy sie za Kuba
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > to z ciekawości zapytam - po co sprzedajesz skoro się nie psuje i jest
    > tani w utrzymaniu?
    > btw - jakby miał 5 drzwi brałbym w ciemno :)

    Bo nie potrzebne mi sa dwa samochody, a kupilem juz C5.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 23. Data: 2010-08-04 09:05:13
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 03 Aug 2010 16:47:07 +0200) ktos podajacy sie za Kuba
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > no tak - ale nie wiem - może droższy samochód sprzedałeś...
    > ja bym takie małe, oszczędne, niepsujące się zostawił sobie jako drugie,
    > dał dziewczynie/żonie/dziecku czy coś ... no chyba, że wszyscy wokół
    > samochody już mają i nie ma gdzie tego stawiać nawet ;)

    Ani ja ani zona nie jezdzimy do pracy autem. Na prawde nie ma sensu
    trzymac pod blokiem, gdzie miejsca parkingowe sa na wage zlota samochodu,
    ktorym nie ma po co jezdzic.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 24. Data: 2010-08-04 10:36:15
    Od: "..Aldi..Romek.." <r...@p...fm>

    > Jedz do niemiec, tutaj co drugi to spec, co trzeci to przekrętas więc
    > odpuść sobie zakup w tym kraju szkoda twojego czasu, serio.

    dzisiaj wyczytałem następujący tekst, może kogoś zainteresuje:
    http://tnij.org/htdl

  • 25. Data: 2010-08-04 11:11:45
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info> napisał w
    wiadomości news:i395cg$rrs$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie ma czegoś takiego jak bezawaryjne do 5-6 tys.
    > Chyba, że jakoś to ujednoznacznić. Np. "bezawaryjne przez pierwsze 2
    > tysiące kilometrów".
    > W aucie w takiej cenie regularnie coś zaczyna stukać, pukać, piszczeć,
    > brzęczeć i trzeba dokonywać prewencyjnych napraw, żeby się gdzieś w trasie
    > nie posypało.

    do niedawna jezdzilem tylko takimi autami - golf II, golf III, aktualnie
    dziewczyna ma corse z 92 roku. jezdzi na trasy i auto jest bezawaryjne.
    niewiem czym jezdziles i jak bylo zadbane ale mnie auto jescze zadne nie
    zawiodlo, a kupowalem wszystkie ponizej 4 tys, nawet.

    dlatego szukam auta a nie kibla.

    a to że przy aucie trzeba coś robić - to jest sprawą jasną.

    tak że chcial bym raczej uniknac takich madrosci w tym temacie, bo niewiele
    one wnoszą. :)

    BTW: w aucie za 20000 też coś trzeba robić, i w takim za 80 6-latku rowniez.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 26. Data: 2010-08-04 11:32:04
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:i39vtm$31c$1@news.dialog.net.pl...

    > Zdaje się, że Bartek już jedno auto od grupowicza kupił, więc twojej
    > opinii raczej nie podziela.

    zgadza sie.
    i był bardzo zadowolony.
    i najgorsze jest to ze zaluje ze go sprzedalem...
    bo by zostal jescze chwile, i by pewnie zostal w rodzinie, a tak...

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 27. Data: 2010-08-04 13:13:38
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Przemyslaw Czaja" <p...@p...fm> wrote in message
    > Ja nie piszę o wróżbiarstwie, bo o tym nie mam pojęcia i nie jestem w
    > stanie przewidzieć, czy za 2000km nie urwie się tłok, ale zauważasz
    > różnicę pomiędzy sprzedażą auta, z którym nigdy nie było kłopotów,
    > wymieniano tarcze, rozrząd, amorki i inne duperele a sprzedażą auta w
    > którym non stop coś się sypało a połowa nie została naprawiona?

    Problem w tym, ze sprzedawcy obydwu mowia dokladnie to samo i kupujacy nijak
    nie moze stwierdzic, czy to prawda na podstawie krotkich ogledzin.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 28. Data: 2010-08-04 14:29:47
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 03/08/2010 21:50, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Wiesz co miszczu? Teraz to już pojechałeś po całości, pokazując swój
    > stosunek do grupy i obecnych tu osób.

    cos chyba nie zalapales?

  • 29. Data: 2010-08-04 15:05:38
    Temat: Re: lekko [OT] - szukam auta...;) ch?tnie od grupowicza
    Od: Michał <m...@o...pl>

    No i czemu nie chcesz takiego BMW?

  • 30. Data: 2010-08-04 15:43:01
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-08-04 15:05:38 +0200, Michał <m...@o...pl> said:

    > No i czemu nie chcesz takiego BMW?

    Może nie ma tylu miliardów euro, by kupić ten koncern.
    ;>

    --
    Bydlę