  • 51. Data: 2010-06-29 07:37:44
    Temat: Re: lekki teren i szosa
    Od: n...@s...com

    On Tue, 29 Jun 2010 09:25:42 +0200, kocyk <k...@Z...pl> wrote:

    >Ja, ja, moge ja? Zwykle dostaje smsa po 3 dniach, ze sa do odbioru. To
    >znaczy wlasciwie to ja tylko uzupelniam pogubione srupki, bo nic sie nie
    >psuje, ale czesc jest czesc, nie?

    I trzy dni czekasz na srupki z zelaznego za rogiem ? masakra...

    pozdr
    newrom ;>
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 52. Data: 2010-06-29 08:51:40
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-06-29 09:25:42 +0200, kocyk <k...@Z...pl> said:

    > Ja, ja, moge ja? Zwykle dostaje smsa po 3 dniach, ze sa do odbioru. To
    > znaczy wlasciwie to ja tylko uzupelniam pogubione srupki, bo nic sie
    > nie psuje, ale czesc jest czesc, nie?

    Dawajta chłopaki adresy tych dilerów. W poznańskim Rapidzie czas
    czekania na części w zeszłym roku to było jakieś 2-3 tygodnie, do
    Krakau nawet nie dzwoniłem, bo opinie o nich chodzą jeszcze gorsze, w
    pewnej podwarszawskiej pralni pieniędzy, dla zmyłki nazywanej salonem
    motocyklowym czekałem raptem miesiąc na kilka pierdołek (i nie chce mi
    się po raz kolejny pisać o dennej obsłudze, choć niunia u której w
    końcu odbierałem części była całkiem ładna, sympatyczna i miała fajne
    cycki). A to wszystko "full offiszjal dilers". Teraz w 3m się otworzył
    salun KTMa ponoć z prawdziwego zdarzenia, niby chłopaki się znają i im
    się chce, ale jeszcze nie miałem potrzeby testować. Na gości z allegro
    co to niby "wszystko mają", a jak przychodzi co do czego, to okazuje
    się że jednak "prawie wszystko", a ceny niektórych klamotów jak nówek z
    salony, więc spóśćmy na nich zasłonę milczenia.
    W warszawskiej Hondzie na Malowniczej na dowolną część do 15-letniego
    motocykla czeka się góra 3 dni, a zazwyczaj po dwóch już jest, bez
    potrzeby wpłacania zaliczki.
    Tak więc ja się chętnie dowiem gdzie tak szybko i sprawnie dostarczają
    klamoty do Katów, bo mimo całej sympatii do marki, dostęp do części w
    porównaniu z Dżapsami jak dotąd uważałe za słaby (i nie, nie pociesza
    mnie że inni, jak np. Aprilka mają jeszcze gorzej).

    de Fresz

  • 53. Data: 2010-06-29 08:53:55
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    n...@s...com pisze:

    > Jak wyglada dostawa czesci do ktma ?

    dobrze, zamaiwasz przez telefon auner albo ten nowy serwis Czachor
    Dąbrowski i masz, no moze nie za 2-3 dni, ale 4-5.

    KJ

  • 54. Data: 2010-06-29 08:54:05
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-06-29 09:37:44 +0200, n...@s...com said:

    > I trzy dni czekasz na srupki z zelaznego za rogiem ? masakra...

    Śmiej się, śmiej, ale akurat w KTMie zajebiste jest to, że wszystkie
    łożyska, simmeringi czy nawet głupie kalamitki są w typowo europejskich
    rozmiarach, dostępnych bez bólu w sklepie z częściami do traktorów. I
    kulturalnie podają w serwisówkach typy, a nie tylko nr części do
    zamówienia z oridżinal parts katalog.

    de Fresz

  • 55. Data: 2010-06-29 09:00:22
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    n...@s...com wrote:

    > I trzy dni czekasz na srupki z zelaznego za rogiem ? masakra...

    Nie na srupki z zelaznego, tylko na specjalne srupki kateem, a zelazny
    mam za sciana. No.
    K.

  • 56. Data: 2010-06-29 09:03:49
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    de Fresz wrote:

> [...]
    > się po raz kolejny pisać o dennej obsłudze, choć niunia u której w końcu
    > odbierałem części była całkiem ładna, sympatyczna i miała fajne cycki).

    Bydgoski bestbike. Wyguglaj, albo moge ci zamawiac. Nie sadzilem, ze
    moze byc jeszcze gorszy dealer ktma od nich, oni nawet pol motocykla nie
    maja, hehe.

    > Teraz w 3m się otworzył salun
    > KTMa ponoć z prawdziwego zdarzenia, niby chłopaki się znają i im się
    > chce, ale jeszcze nie miałem potrzeby testować.

    Ta jasne, pisalem do nich o jazdy testowe, echo. Jak zwykle kupie nowy
    motocykl u jakiegos Hansa czy innego Federico, bo nawet w czechach
    jestem obslugiwany lepiej, niz u siebie w kraju, gdzie mi kazdy laske
    robi, ze przyjmie ode mnie 50k.

> [...]
    > porównaniu z Dżapsami jak dotąd uważałe za słaby (i nie, nie pociesza
    > mnie że inni, jak np. Aprilka mają jeszcze gorzej).

    Jak wyzej. Byc moze zle oceniam bestbike, oni maja tez sklep netowy z
    aparelem ktma, i ogolnie wiekszosc rzeczy jest zajebiscie szybko. Raz
    tylko na jakas pierdole z aparela czekalem dluzej.
    K.

  • 57. Data: 2010-06-29 09:05:36
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-06-28 19:49:23 +0200, "Karambol" <k...@g...pl> said:

    > Nie miał tylko ma i w odróżnieniu od ciebie udowodniłem ci to.
    > Udowndnij mi ze jest inaczej - bo twoje zdanie jest zupelnie
    > kretynskie..

    Ty weź wyluzuj, bo Ci wrzody popękają. Tytus nieco przesadził, ale z
    drugiej strony patrząc - troszkę racji ma. A to dlatego, że porównuje
    Tereskę z lytrowym ścigiem konstrukcyjnie z 10 lat młodszym albo
    lepiej. I w takim porównaniu Teresa nie ma ani hampli, ani zawieszenia,
    zwłaszcza jak kierownik ma zacięcie do zapierdalania oraz jest ciężką
    lochą. I ma racje pisząc, że zawiasy nie kończą się na sprężynach, przy
    otrzejszej jeździe wychodzi wiotkość ramy, wahacza, widelca (choć ja
    np. z trudem dochodzę do takiego poziomu na drogach pulicznych, żeby mi
    to jakość strasznie zaczynało przeszkadzać, ale widać cienias jestem).
    Tylko z tym silnikiem nie bardzo rozumiem, ale może jechałem na jakiejś
    zepsutej ST.
    Z drugiej strony - widziałem Teresę na czołgowisku - wolno, bo wolno,
    ale dawali radę (ona i kierownik). I za to podziwiam tego drugiego, bo
    ja tam zdycham pod masą LC4, choć fakt że prędkości ciut inne.

    de Fresz

  • 58. Data: 2010-06-29 09:11:20
    Od: n...@s...com

    On Tue, 29 Jun 2010 11:03:49 +0200, kocyk <k...@Z...pl> wrote:

    >jestem obslugiwany lepiej, niz u siebie w kraju, gdzie mi kazdy laske
    >robi, ze przyjmie ode mnie 50k.

    No stary, za 50k to sie nie dziw ze Ci laske robia!

    pozdr
    newrom

  • 59. Data: 2010-06-29 09:13:07
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-06-29 11:03:49 +0200, kocyk <k...@Z...pl> said:

    > Bydgoski bestbike. Wyguglaj, albo moge ci zamawiac. Nie sadzilem, ze
    > moze byc jeszcze gorszy dealer ktma od nich, oni nawet pol motocykla
    > nie maja, hehe.

    Dzięks. A z tego co piszesz, to może być "de best diler of de jeer" ;-)

> [...]
    > motocykl u jakiegos Hansa czy innego Federico, bo nawet w czechach
    > jestem obslugiwany lepiej, niz u siebie w kraju, gdzie mi kazdy laske

    Co prawda nie jestem klientem na nuffki, ale zawsze podejrzewałem że
    muszę też na takiego wyglądać i oni to czują, bo po tzw. jakości
    obsługi w paru salonach, to nawet marchewki bym od nich nie kupił. Ale
    zawsze myślałem że mnie spryciule po prostu mnie wyczuwają.
    A Mini-mini nie miał Ci kto sprzedać, BTW - to jak, otwieramy saloon? ;-)

    de Fresz

  • 60. Data: 2010-06-29 10:00:58
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    > Ty weź wyluzuj, bo Ci wrzody popękają.

    Juz mi popekaly!;)

    > Tytus nieco przesadził, ale z drugiej strony patrząc - troszkę racji ma.
    > A to dlatego, że porównuje Tereskę z lytrowym ścigiem konstrukcyjnie z 10
    > lat młodszym albo lepiej.

    Ale my tu mówimy o motocyklu, ktorym wygodnie pojedziesz z Wawy w
    Bieszczady, tam pozwiedzasz szutry i do domu.
    Czyli o enduro i proba (nawet podswiadoma) porownania enduro i jego
    wlasciwiwosci jezdnych do sciga to wiesz - jak tępy nóż do lasera.
    Dlatego wedlug mnie racji nie mial.

> [...]
    > dochodzę do takiego poziomu na drogach pulicznych, żeby mi to jakość
    > strasznie zaczynało przeszkadzać, ale widać cienias jestem).

    Wychodzi na to, ze tu kwestia honoru jest doprowadzic motocykl do granic
    jego mozliwosci samemu wykorzytujac zaledwie ułamek swoich umiejetnosci?
    Przeciez tak sie nie jezdzi, sam wiesz. Jezdzi sie normalnie, rozsadnie, a
    nawet jak sie czasmi zaszaleje to napewno nie na tyle zeby wkorzystac w 100%
    mozliwosci maszyny.
    Dlatego wiotkosci widelca czy ramy to narazie zostawmy w sferze teorii.
    Wystarczy w ST zmienic sprezyny z oryginalnych na progresywne i jakosc
    podrózowania zwieksza sie na tyle, ze masz poczuje bezpieczenstwa a zawiecha
    nie dobije nigdy i o to chodzi.

    > Tylko z tym silnikiem nie bardzo rozumiem, ale może jechałem na jakiejś
    > zepsutej ST.

    No i tutaj wlasnie sie zatrzymajmy na chwilke - piszesz, ze Tytus chyba
    porównał 10lat młodszego litra do ST a tu nagle silnik ST go poniósł?
    Szok normalnie!

    > Z drugiej strony - widziałem Teresę na czołgowisku - wolno, bo wolno, ale
    > dawali radę (ona i kierownik). I za to podziwiam tego drugiego, bo ja tam
    > zdycham pod masą LC4, choć fakt że prędkości ciut inne.

    Ja mam w garazu ST, stoi obok mojego LC4 i jak jedziemy w las to sie nie
    martwie o nia.
    Ale jak wyjdziesz z lasu to możesz sie spakować i jechać na hel czy w góry i
    jest luz na maxa.
    O takie enduro pytal zalozyciel wątku.

    --
    Karambol