eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklelekki teren i szosa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 66

  • 11. Data: 2010-06-27 21:31:05
    Temat: Re: lekki teren i szosa
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    XT600.

    Szybki nie ma wiec wieje, ale na pagorki w sam raz.
    Transalp jest juz ciezszy i trzeba sie z ta masa meczyc kiedy droga sie
    konczy.

    W zasadzie gdyby podczas trasy dodac szybe w XT byloby idealnie. Pozniej
    zdejmujesz i smigasz w terenie.


    Tmek



  • 12. Data: 2010-06-27 21:31:23
    Temat: Re: lekki teren i szosa
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Karambol"
    Narowisty silnik? Brak hamulców? - masa? wszystko co piszesz bierzesz z tego
    > co uslyszales czy sam jezdziles ST?

    Niestety kazdemu zdarzaja sie pomylki - zakup tego moto to byla jedna z
    wiekszych

    *** Motocykl jest ciezki jak kazde duze enduro,

    No - fajnie sie to podnosi...nawet na twardym

    *** hamulce ma wystarczajace,

    no jak wiatr wieje naprzeciw i motocyklista duzy- BTW klocki ham pasuja od
    jakiegos 50ccm skutera...po zalozeniu oplotu udaje sie uzyskac efekt
    spowolniaczy - podobnych ja w PF650.

    silnik lagodny jak baranek,

    jak kazda nie przesunieta R2, po prostu linowy...

    *** zawieszenie (progresywne sprezyny 300zl).

    to zawieszenie sklada sie ze sprezyn???
    a nie z gumowych wachaczy, korodujacych gownolitowych ram i smiesznych rurek
    zamiast porzadnego USD.

    *** Lekki teren to jej zywiol. Napisz to na forum XTZ:) masaka!

    Juz ze dwa lata temu napisalem...


    --
    Tytus
    żółta motorynka


  • 13. Data: 2010-06-27 21:54:51
    Temat: Re: lekki teren i szosa
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>


    Czyli po prostu od lat nie umiesz jeździć i żaden sprzęt tego nie zmieni -
    zlej baletnicy... czasz chyba sie z tym pogodzic.
    NTG



    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E
    http://www.youtube.com/user/MarcinKabat
    http://www.youtube.com/user/luckykabatpl


  • 14. Data: 2010-06-27 21:56:04
    Temat: Re: lekki teren i szosa
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>



    "Tmek" <g...@o...pl> wrote in message
    news:4c27c313$0$17106$65785112@news.neostrada.pl...
    > XT600.
    >
    > Szybki nie ma wiec wieje, ale na pagorki w sam raz.
    > Transalp jest juz ciezszy i trzeba sie z ta masa meczyc kiedy droga sie
    > konczy.
    >
    > W zasadzie gdyby podczas trasy dodac szybe w XT byloby idealnie. Pozniej
    > zdejmujesz i smigasz w terenie.

    KURWA!! wiedziałem, ze sie to gówno pojawi!!!!!!!!!!


    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E
    http://www.youtube.com/user/MarcinKabat
    http://www.youtube.com/user/luckykabatpl






  • 15. Data: 2010-06-27 21:59:18
    Temat: Re: lekki teren i szosa
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    kw pisze:
    > Witam
    > Panowie jesteście specjalistami proszę o poradę.

    IMHO warto byś się zainteresował BMW F650GS. Koniecznie do tego oponki
    dualowe, jak najbardziej możliwie terenowe (odporne na zaklejanie się
    błotkiem) i sprzęt spełni wszystkie Twoje wymagania.

    pozdr
    DP
    TL-S


  • 16. Data: 2010-06-27 22:06:32
    Temat: Re: lekki teren i szosa
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>



    "Don Pedro" <n...@o...pl> wrote in message
    news:i08hji$6nh$2@news.onet.pl...
    > kw pisze:
    >> Witam
    >> Panowie jesteście specjalistami proszę o poradę.
    >
    > IMHO warto byś się zainteresował BMW F650GS. Koniecznie do tego oponki
    > dualowe, jak najbardziej możliwie terenowe (odporne na zaklejanie się
    > błotkiem) i sprzęt spełni wszystkie Twoje wymagania.

    Spoko!


    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E
    http://www.youtube.com/user/MarcinKabat
    http://www.youtube.com/user/luckykabatpl


  • 17. Data: 2010-06-27 22:21:11
    Temat: Re: lekki teren i szosa
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Karambol pisze:
    > Spoko!

    Możesz nieco rozwinąć ten wyczerpujący komentarz?

    pozdr
    DP
    TL-S


  • 18. Data: 2010-06-27 22:32:49
    Temat: Re: lekki teren i szosa
    Od: "Michal" <michal..kupczyk@@poczta..onet..pl>

    <n...@s...com>
    > Nie wiem co wybierzesz, ale do jezdzenia w blocie po gorach i tak
    > bedziesz musial miec nowe kostki. Albo kumpli co Ci pomoga wypychac
    > motur pod gore...

    A ja taki durny pomysl mam: dlaczego nikt nie robi negatywow opon
    kostkowych?
    Wypelnialoby to dokladnie miejsce miedzy kostkami i mialo normalny szosowy
    bieznik na zewnatrz.
    Mocowane paskami przekladanymi przez obrecz.
    Zakladaloby sie to w domu na czysta opone, zdejmowalo po dojezdzie do
    'blotka', zakladalo na droge powrotna (po kilku km po asfalcie, zeby sie
    kostki oczyscily)
    Opinie prosze :-D
    --
    Pozdrawiam
    Michal.




  • 19. Data: 2010-06-27 22:34:33
    Temat: Re: lekki teren i szosa
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 28 Cze, 00:21, Don Pedro <n...@o...pl> wrote:
    > > Spoko!
    >
    > Mo esz nieco rozwin ten wyczerpuj cy komentarz?
    >
    Za chwile wyjdzie na to, że się nie znasz, nie umiesz i nigdy nie
    umiałeś jeździć a precle są złe :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 20. Data: 2010-06-27 22:39:47
    Temat: Re: lekki teren i szosa
    Od: "Piotr Chamernik :: CHAMER" <chamer malpa post kropka pl>


    "Michal" <michal..kupczyk@@poczta..onet..pl> wrote in message
    news:i08jk1$buf$1@news.onet.pl...

    > Opinie prosze :-D

    Tzn zdejmuje oba kola na srodku drogi i to zakladam na kostke? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Chamernik :: CHAMER
    TDM 3VD


strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 7


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: