  • 51. Data: 2014-01-06 22:44:14
    Temat: Re: lekka lustrzanka canona - EOS M albo EOS 100D vs EOS 30D.
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 6 Jan 2014 21:27:47 +0100, Sylwester Zarębski wrote:

    > Z pół kg zrobiło Ci się 5-10kg?

    Jak się do każdego wrzucanego w plecak fantu podchodzi ,,co to jest pół
    kilo, przecież można iść na siłkę'' to się uskłada.
    Zdziwiony?

    > Może tylko wtedy nie warto chodzić na takie wycieczki, gdy się nie
    > umie pakować?

    Ekhm, to nie ja jestem zwolennikiem targania kilogramów ,,bo można''.
    Własnie dlatego pytalem, o co pytalem kilka postow wstecz. Zaczynamy się
    rozumieć...

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns