  • Data: 2009-04-27 21:02:13
    Temat: Re: leica 70-200 2.8 + canon 450 D
    Od: H5N1 <m...@t...aster.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 26 Apr 2009 20:41:02 +0200, Alojzy Majchrzak raczył(a) był(a)
    napisać:

    > Witam!
    >
    > Prosze o komentarze na temat obiektywu z serii L 70-200 mm, ?wiat?o 2.8.
    >
    > Czy jest sens kupowaae ten obiektyw do body: Canon 450 D?
    >
    > Czy ten obiektyw nie jest za mocny na takie body?
    >
    > Mam w tej chwili obiektyw Canona 50 mm (sta?oogniskowy), ?wiat?o 1.4 i
    > jestem z niego bardzo zadowolony.
    >
    > Planuje kupiae ten obiektyw aby moc wykonywac zdjecia na ?u?lu i na
    > koncertach.
    Jak najbardziej się nada. Są dwie wersje i IS i bez. Do żużlu wystarczy
    wersja bez, a na koncerty przydała by się stabilizacja.
    Zdajesz sobie sprawę, że pętając się po koncertach z białą rurą bez
    akredytacji możesz wywołać interesujące reakcje ochroniarzy?