  • 11. Data: 2010-01-19 18:18:39
    Temat: Re: leica
    Od: kuba <k...@y...com>

    On 19 Sty, 19:00, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:
    > U ytkownik "kuba" napisa

    > Wolny rynek. Taka sobie Chinczycy zamowili, i taka maja.
    >
    > Skandal.
    > Znaczy jak b dzie zapotrzebowanie to i czarna wersja 88 z totenkopf powinna
    > nie by problemem.
    > W czarnym pude ku i z wy ci k z w os w.
    > : (((((((((
    >
    > adam

    ..a w czym Ci totenkopf przeszkadza, zwykla historia. Byly zegarki z
    podobizna Stalina...prezylismy.

  • 12. Data: 2010-01-19 19:08:55
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    adam pisze:
    > Użytkownik "kuba" napisał

    > Wolny rynek. Taka sobie Chinczycy zamowili, i taka maja.
    >
    > Skandal.
    > Znaczy jak będzie zapotrzebowanie to i czarna wersja 88 z totenkopf
    > powinna nie być problemem.
    > W czarnym pudełku i z wyściółką z włosów.
    > : (((((((((

    Prędzej się spodziewam wersji limitowanej z Che. ok. 800 egzemplarzy, po
    jednym na każdego człowieka, którego zamordował osobiście.

    wer

  • 13. Data: 2010-01-19 19:43:15
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marek Dyjor pisze:
    > a ma wygrawerowane kajdany oraz moduł automatycznej cenzury
    > nieprawomyślnych zdjęć zatwierdzony przez rząd CHRL?

    Albo choć pozdrawiający Mao...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 14. Data: 2010-01-19 21:37:05
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 19 of Jan 2010 17:50, ...::QRT::... wrote:

    > Wypuściła specjalne modele na uczczenie 60 rocznicy powstania Chrl.
    >
    > Nie wiem czy śmiać sie czy płakać.

    Olać.

    I przyjrzeć się postawie Google'a. Dla mnie to zaskoczenie 10-lecia.

    --
    nb

  • 15. Data: 2010-01-19 21:52:18
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hj58lt$k9u$1@news.dialog.net.pl>,
    nb nabazgrał:

    > Olać.
    >
    > I przyjrzeć się postawie Google'a. Dla mnie to zaskoczenie 10-lecia.

    ,,Aż jestem dumny, że taka firma czyta wszystkie moje maile.''

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Znowu sesja :)

  • 16. Data: 2010-01-19 22:15:04
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    l...@l...localdomain pisze:
    > ,,Aż jestem dumny, że taka firma czyta wszystkie moje maile.''

    A niech sobie czyta! Może kiedyś opublikują pośmiertnie? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /kobiet się nie rozumie, kobiety się odgaduje/

  • 17. Data: 2010-01-20 00:28:53
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Uzytkownik "kuba" napisal

    > ..a w czym Ci totenkopf przeszkadza, zwykla historia. Byly zegarki z
    > podobizna Stalina...prezylismy.

    Nie, no skad tam przeszkadza - jak sie udaje uczcic cos na zewnatrz to czemu
    by nie siegnac po cos z wlasnej historii.
    Taki powrót do zródel.
    Niejeden dziadek mialby lzy w oczach ze wzruszenia...

    adam

  • 18. Data: 2010-01-20 00:28:54
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik <bofh> napisał

    > Prędzej się spodziewam wersji limitowanej z Che. ok. 800 egzemplarzy, po
    > jednym na każdego człowieka, którego zamordował osobiście.

    No ba.
    Che Edition to brzmi dumnie.

    adam

  • 19. Data: 2010-01-20 11:01:22
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "kuba" <k...@y...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 19 Sty, 18:27, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:
    > Użytkownik "...::QRT::..." <n...@...mejla> napisał w
    > wiadomościnews:1vivok3mukehc.6x2469lvgdzz.dlg@40tude
    .net...

    > Zeby chociaz miala napis "Made in Japan"...

    >Wolny rynek. Taka sobie Chinczycy zamowili, i taka maja.
    >StaM

    ciekawe czy zrobliby gdyby Tybet zamówił? pewnie baliby sie chińców

  • 20. Data: 2010-01-20 12:31:01
    Od: kuba <k...@y...com>

    On 20 Sty, 12:01, "Kokos" <k...@k...com> wrote:
    >kuba
    > "Kokos"
    > ciekawe czy zrobliby gdyby Tybet zamówił? pewnie baliby sie chińców
    ...a kto sie nie boi? ...lub, kto sie nie liczy z nimi.
    ...a po trzecie w czym jestesmy lepis od Chinoli?
    Bierzemy chetnie udzial we wszystkich awanturach amerykanskich.
    StaM