-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: AZ <a...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: legendy o uruchamianiu auta na pych / zaciąg:-)
Date: Wed, 30 Jan 2013 09:51:34 +0000 (UTC)
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 15
Message-ID: <keaqf6$jbo$2@node1.news.atman.pl>
References: <ke6bje$qau$1@node2.news.atman.pl> <ke6cfs$686$1@node1.news.atman.pl>
<ke6iee$c8h$1@node1.news.atman.pl> <ke844t$tam$1@node1.news.atman.pl>
<ke84mm$tth$1@node1.news.atman.pl> <ke88jh$2g9$1@node1.news.atman.pl>
<ke899e$3al$1@node1.news.atman.pl>
<2643792500$20130129144521@squadack.com>
<keao7p$2kqh$1@news2.ipartners.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-68-176-253.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1359539494 19832 89.68.176.253 (30 Jan 2013 09:51:34
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Jan 2013 09:51:34 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2481444
[ ukryj nagłówki ]On 2013-01-30, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> wrote:
>
> Dowód praktyczny nr 1: wczoraj, po przeczytaniu twego postu, wracając z pracy,
> rozpędziłem auto do 90km/h na 3 biegu, wysprzęgliłem, a gdy obroty spadły do
jałowych,
> puściłem sprzęgło. Nawet nie "strzelałem", tylko szybko puściłem szybko. Obroty
wróciły
> do poziomu ok.4k rpm (czyli wzrosły o ponad 3k) *na pewno* poniżej 1s. I to pomimo
> nieskokowego puszczenia sprzęgła i pewnej bezwładności wskazówki. Na postawie
dźwięku
> silnika szacuję ten czas wzrastania obrotów właśnie na ok. 0,5s lub krócej.
>
Ale widzisz roznice miedzy nieruchomym silnikiem a tym krecacym sie sie 1krpm? Trzeba
bylo
zgasic i strzelic ze sprzegla :-)
--
Artur
ZZR 1200
Następne wpisy z tego wątku
- 30.01.13 11:01 Dawid
- 30.01.13 11:28 Bartek
- 30.01.13 11:34 wchpikus
- 30.01.13 12:34 Jakub Witkowski
- 30.01.13 13:06 Hants
- 30.01.13 13:11 Hants
- 30.01.13 13:17 h.w.d.p.
- 30.01.13 13:51 Hants
- 30.01.13 18:53 DoQ
- 30.01.13 19:56 k...@g...com
- 30.01.13 20:14 h.w.d.p.
- 31.01.13 07:24 Marek Dyjor
- 31.01.13 09:01 Jakub Witkowski
- 31.01.13 09:17 Jakub Witkowski
- 31.01.13 11:53 Michoo
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A