  • Data: 2011-03-14 10:12:08
    Temat: Re: lcd 32 cale
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No offence, ale przynajmniej kiedyś jednak tak.
    > A dokładniej to miałeś pretensje, że nie każdy jest guru i
    > wszystko wie.

    Może i tak było, jeśli tak to na pewno niezamierzenie ;-). W
    każdym razie z reguły staram się nie doradzać, bo to często
    obraca się przeciwko doradcy, i to w każdej dziedzinie życia
    ;-))). Jeżeli już to wolę wskazać jakieś ZA i PRZECIW, a
    niech rozmówca sam zdecyduje. Dlatego np. wskazuję na
    problem z DVB-T w niektórych modelach TV, o którym to
    problemie często nie wiedzą nawet serwisy (a przynajmniej
    tak twierdzą) ;-))). A problem jest, zostało to sprawdzone
    empirycznie. Tyle że mało kiedy może on pojawić się u
    użytkownika, w zasadzie tylko w specyficznych warunkach...

    > Co prawda ostatnio chyba przyjąłeś do wiadomości że tak
    > jest i każdy pomaga jak może, niekoniecznie będąc specem
    > od tv we wszelkich aspektach i się to poprawiło.

    Tak, masz rację. Oczywiście każdy ma na pewno jak najlepsze
    chęci, ale w takim doradzaniu najczęściej do głosu dochodzą
    jednak subiektywne odczucia, a te jak wiemy potrafią być
    bardzo różne. I z reguły konkluzja z dyskusji jest taka, że
    każdy model jest zły, ale też każdy jest dobry ;-)))).
    Zależy czyje opinie się czyta. Dobrze wiesz że tak samo jest
    z samochodami ;-)))
    Pozdr.