  • Data: 2011-03-16 08:19:47
    Temat: Re: lcd 32 cale
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net> szukaj wiadomości tego autora

    W niedziela, 13 marca 2011 22:45, Cavallino wyraził następujacą opinię:

    > Lepiej żebyś spróbował wytłumaczyć o co idzie Tobie, że się tak
    > zacietrzewiłeś.

    Uważam, że zabierając głos publicznie chce się przekazać jakąś istotną
    informację, taką której rozmówca nie zna, nie bierze pod uwagę, z którą się
    nie zgadza.

    Jeśli ktoś powie tylko "a" i to "a" jest informacją kompletnie banalną,
    oczywistą dla wszystkich to, nie chcąc obrazić inteligencji rozmówcy,
    domyślam się że "b" mam sobie dopowiedzieć sam.

    Problem zaczyna się gdy rozmówca uparcie twierdzi że mówiąc "a" nie chciał
    powiedzieć nic więcej, powiedział co powiedział i jest dumny z tego że to
    powiedział.

    Zaczynam się wtedy zastanawiać, czy rozmówca uważa mnie za idiotę który nie
    potrafi zrozumieć pojęć "około", "więcej niż", "mniej więcej" czy sam jest
    idiotą który dopiero co odkrył te pojęcia i jak dziecko cieszy się że umie
    ich użyć.

    Ciągnąc tą rozmowę, być może nad miarę, starałem się upewnić o którą opcję
    chodzi.

    Czy zrozumiałeś o co mi idzie?

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt