eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingłatyRe: łaty
  • Data: 2013-06-27 20:47:13
    Temat: Re: łaty
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-06-27 20:33, firr pisze:

    > boje sie ze ciezko by bylo znalezc a robienie
    > matematyki slabo mi idzie (np ostatnio przy symulacjach z rigidbody w 2d troche
    wymieklem,
    > tj zrobilem do polowy i zrobilem przerwe)
    > Idealnie by bylo miec gotowa procedure w c

    A więc _ich_ szukaj.
    Najlepiej gotowego "rasteryzera"/renderera od razu.
    Przecież to w połowie geometria (matematyka.)

    >
    > void RasterizeŁate(/*4 punkty, 4 normalne, color*/)
    > {
    >
    > }

    No widzisz, nie przeczytałeś nawet linków, które dostałeś!
    Nie nowina.

    Kubiczną powierzchnie Breziera zadaje 16 punktów (wektorów).

    Nie wiem, co to normale, ale jeśli wektory normalne do powierzchni,
    to one są "warte" tyle, co 2/3 punktu-wektora (w przestrzeni 3D, na
    płaszczyźnie 1/2) .


    pzdr
    bartekltg


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 27.06.13 21:06 firr
  • 27.06.13 21:11 firr

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: