  • Data: 2016-06-06 19:14:25
    Temat: Re: latarka mi dymi
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan g...@g...com napisał:

    > Latarka podczas ładowania jakoś śmierdziała bardziej niż inna elektronika
    > użytkowa, to ją z ciekawości rozkręciłem. Reklamować nie da rady, paragon
    > przepadł.
    >
    > http://drozd.ddns.net/~bajcik/pub/elektronika/16w23.
    lampka-upalona/DSC_0040.JPG
    > http://drozd.ddns.net/~bajcik/pub/elektronika/16w23.
    lampka-upalona/DSC_0041.JPG
    > http://drozd.ddns.net/~bajcik/pub/elektronika/16w23.
    lampka-upalona/DSC_0042.JPG

    > Co z tym robić?
    >
    > Dobra odpowiedź:
    > "no tak, typowa oszczędność Chińczyków - zamień to na tamto i będzie działać"
    >
    > Licha odpowiedź:
    > "rozrysuj schemat tych ścieżek, zapoznaj się z teorią x, pomierz
    > miernikiem y za tysiące zł to się dowiesz"

    No tak, zmienić latarke na porządną -- i będzie działać.

    Jarek

    PS
    Karbidowe też śmierdzą. Unikać. Podobnie bywa z naftowymi, choć mniej.

    PPS
    Można również wymienić cały układ ładowania, przeszczepiając go z innej
    elektroniki użytkowej z podobnym akumulatorem, najlepiej z nieśmierdzącej.

    --
    Jak mnie zabiją, płakać nie musisz,
    Smród zawsze po mnie zostanie.