  • Data: 2020-01-06 20:48:33
    Temat: Re: laserowa dekoracja
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie chcę przepalac pancerza w czołgu albo przeciac czlowieka wzdluz, tylko popsuć mu
    oko. Zabijaie przeciwnika specjalnie sensu nie ma. Ale okaleczanie ma duzy sens.
    Okaleczony staje sie kula u nog tych co z nim sa. Trzeba go ewakuowac, leczyc,
    wyplacac rente itp. Do tego staje sie zywym przykladem ze to co mowili dowodcy jest
    gowno warte. Akumulator od hulajnogi według wykresu jaki mogę kazać robić w czasie
    jazdy potrafi dostarczyć kilowata. W papierosie elektronicvznym, tym co mam,
    akumulator 18650 moze kilkanascie razy dostarczyc 80W przez kilka sekund. Jak
    popatrzec na filmy to laser z nagrywarki z dwóch metrów przepala balony, podpala
    zapałki. Oko ma swoją soczewkę skupiająca która powinna "wzmocnic" działanie światła.
    Dla partyzantów w mieście broń laserowa to cudo by było. A jak by się dało ja zrobić
    z byle czego to okupant na ulice by nie wyszedł a i w domu bylby zagrożony.