  • Data: 2010-04-21 07:30:31
    Temat: Re: laser mono - dupleks sprzetowy
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zen3x pisze:

    > Osobiście nikomu nie proponuje drukarek HP. Dodatkowe elementy np. do
    > modeli od t620 w górę są podajniki, moduł scanera i faxu, dostępne są
    > sortowniki, zszywacz kupiłem kilka lat temu na ebay.de.

    Mam zupelnie inne obserwacje. W Lexmarku niby OK,
    ale do momentu zaciecia, który _musi_ sie zdarzyc.
    Mam HP4050 i HP4100 i papier idzie po prostu niezawodnie.
    Sa to stare HP (mozliwe ze juz dzis takich nie robia ...), z
    okresowo wymienianymi rolkami podajnika, co kosztuje bodajze 7 zl.

    Mozliwe ze otoczysz sie dupleksami, sortownikami czy czym
    tam jeszcze i sama procedura jest mniej podatna na bledy.
    Temu pytam o to doposazenie, bo interesuje sie warsztatem,
    gdy przychodze wieczorem a tu lezy kilkaset gotowych broszur :-)

    Drukuje 1000 stron, odwracam, wkladam do podajnika
    i zawsze mam to co trzeba. Od Lexmarków (i Oki) niestety
    nie mozna bylo odejsc, gdy jedno potkniecie niweczy wszystko.

    Wspominales tez o tonerze na iles tam tysiecy stron.
    A ile stron ma sloik z tonerem, który mam na półce?

    pozdro
    --
    A S