  • 1. Data: 2010-06-06 09:23:07
    Temat: lark 50.1 chyba tanio - jakby ktoś chciał
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Witam,
    Może się nie dokopaliście do tego artykułu, a komuś może się przydać (nie
    jestem związany z producentem ani tą gazetą, nie wiem nawet czy to dobra
    nawigacja, ale wygląda przyjaźnie i mam zamiar się na nią skusić:
    http://tnij.org/lark-50-1se--5-cali-za-249-zl

    --
    Pozdrawiam!!
    Lukasz

  • 2. Data: 2010-06-06 09:42:48
    Temat: Re: lark 50.1 chyba tanio - jakby ktoś chciał
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Lukasz nadaje:
> [...]
    > (nie jestem związany z producentem ani tą gazetą, nie wiem nawet czy
    > to dobra nawigacja, ale wygląda przyjaźnie i mam zamiar się na nią

    Niedawno był po 261 zł w kultowym sklepie z nawigacjami czyli w
    Biedronce ;-)
    Sprzęt niezły jednak trzeba wziąć pod uwagę ze Mapamap Easy to tylko
    mapa poglądowa, coś w rodzaju demo przeznaczonego do nauki obsługi
    urządzenia i programu. Najlepiej po kilku dniach zrobić upgrade do
    wersji TOP, w tej chwili jest jakaś promocja i kosztuje to poniżej 50
    zł.
    "Odblokowanie", jeśli ktoś tego potrzebuje, jest banalnie proste. Jednak
    dla windows CE6 wciąż jest mniej programów niż dla CE5

  • 3. Data: 2010-06-06 09:53:57
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
    > Niedawno był po 261 zł w kultowym sklepie z nawigacjami czyli w Biedronce
    > ;-)

    biedrona czasem ma ciekawe promocje, np. była słuchawka BT nokii za ok.
    30zł, znajomy kupił i sobie chwali

> [...]
    > programu. Najlepiej po kilku dniach zrobić upgrade do wersji TOP, w tej
    > chwili jest jakaś promocja i kosztuje to poniżej 50 zł.

    a jak działa wersja TOP? jak jest z dokładnością i ogólnie
    funkcjonowaniem/wyznaczaniem tras na tej mapie?

    > "Odblokowanie", jeśli ktoś tego potrzebuje, jest banalnie proste. Jednak
    > dla windows CE6 wciąż jest mniej programów niż dla CE5

    no o tym nie pomyślałem, ale wrazie czego coś popularniejszego na to wgram?
    (nie wiem co, używałem tylko automapy i jest taka sobie, ale że dużo z
    nawigacji nie korzystam - w zasadzie potrzebna mi jest tylko do dużych
    miast, w szczególności na śląsk bo tam nigdy nie wiem w jakim mieście jestem
    ;P to nie potrzebuję czegoś wypasionego)

  • 4. Data: 2010-06-06 11:45:52
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Lukasz nadaje:
    > biedrona czasem ma ciekawe promocje, np. była słuchawka BT nokii za
    > ok. 30zł, znajomy kupił i sobie chwali

    Jeśli chodzi o nawigacje to pewnie 50% sprzętu w kraju pochodzi z
    Biedronki a do tego ma rewelacyjny system obsługi klienta - nie podoba
    mi się/nie umiem uruchomić/zepsułem - wymiana lub zwrot pieniedzy.

    > a jak działa wersja TOP? jak jest z dokładnością i ogólnie
    > funkcjonowaniem/wyznaczaniem tras na tej mapie?

    Mapamap Easy to tylko główne drogi w kraju ok.1000 niezbyt szczegółowych
    planów miast ale trzeba przyznać że dojedziesz do każdej wioski.
    Mapamap Top to 4500 szczegółowych planów miast, porównywalnych z
    Automapą. Szczegóły możesz sprawdzić na http://www.mapgo.pl/

    > no o tym nie pomyślałem, ale wrazie czego coś popularniejszego na to
    > wgram?

    Automapę wgrasz bez problemu. Chodzi mi o inne programy, np. odtwarzacze
    wideo, popularne na CE5 a dla których na CE6 brak sterowników. Ale to
    pewnie kwestia czasu kiedy się pojawią.

  • 5. Data: 2010-06-06 16:05:09
    Od: Janusz Pabłocki <j...@g...pl>

    W dniu 2010-06-06 09:42, JanKo pisze:
    > "Odblokowanie", jeśli ktoś tego potrzebuje, jest banalnie proste.
    Rozwiniesz, jakiś link?

    --
    Janusz

  • 6. Data: 2010-06-06 18:36:37
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Janusz Pabłocki" <j...@g...pl> wrote in message
    > Rozwiniesz, jakiś link?

    Masz bana na guglu?

  • 7. Data: 2010-06-06 18:47:51
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Janusz Pabłocki nadaje:

    Na przykład http://www.my-navia.pl/viewtopic.php?t=12481

    Zanim zacznie się grzebać warto poczytać i pomyśleć czy na pewno
    potrzeba odblokowania, 50.1 to model zeszłoroczny, czyli na sporo
    użytkowników i jest nieźle opisany w sieci.
    W fabrycznym menu Larka jest możliwość zmiany ścieżki do programu
    uruchamianego spod klawisza "nawigacja" - opisane jest to w instrukcji.
    Wiec jeśli chce ktoś odblokowania jedynie po to by korzystać z Automapy
    to polecam lekturę instrukcji.

  • 8. Data: 2010-06-09 13:31:32
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 06-06-2010 16:05, Janusz Pabłocki pisze:
    > Rozwiniesz, jakiś link?

    Chcesz i masz.
    http://www.my-navia.pl/viewtopic.php?t=15093&highlig
    ht=50.2