    From: "JanKo" <b...@m...tu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: lark 50.1 chyba tanio - jakby ktoś chciał
    Date: Sun, 6 Jun 2010 09:42:48 +0200

    Agent Lukasz nadaje:
    > Może się nie dokopaliście do tego artykułu, a komuś może się przydać
    > (nie jestem związany z producentem ani tą gazetą, nie wiem nawet czy
    > to dobra nawigacja, ale wygląda przyjaźnie i mam zamiar się na nią
    > skusić: http://tnij.org/lark-50-1se--5-cali-za-249-zl

    Niedawno był po 261 zł w kultowym sklepie z nawigacjami czyli w
    Biedronce ;-)
    Sprzęt niezły jednak trzeba wziąć pod uwagę ze Mapamap Easy to tylko
    mapa poglądowa, coś w rodzaju demo przeznaczonego do nauki obsługi
    urządzenia i programu. Najlepiej po kilku dniach zrobić upgrade do
    wersji TOP, w tej chwili jest jakaś promocja i kosztuje to poniżej 50
    zł.
    "Odblokowanie", jeśli ktoś tego potrzebuje, jest banalnie proste. Jednak
    dla windows CE6 wciąż jest mniej programów niż dla CE5