  • Data: 2009-07-28 21:33:47
    Temat: Re: laptopy i uziemienie
    Od: "Piter" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> napisał w
    wiadomości news:h4nkg2$n1v$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    > wiadomości news:h4njun$2rk$3@nemesis.news.neostrada.pl...

    a to co neutralnego się nie przebije ? człowieku skończ ten temat bo się
    kompromitujesz ile masz lat ? 16 i wywnioskowałeś to po 3 zajęciach w
    technikum elektronicznym ?

    > Moze nie bylem za mocny z fizyki, ale na moje oko to prad idzie po
    > najmniejszej linii oporu.. takze, jesli gdzies ma opornosc 2kOhm, to
    > pojdzie tamtedy, a nie tam, gdzie ma 9999kOhm (czy ile by nie bylo na tym
    > rozwarciu)...
    > Jednym slowem - najpierw pojdzie po elementach, a wrocic, to moze wroci do
    > sieci, ale juz post factum, jak mu nadwyzki zostanie...
    > Wyprostuj moja teze - chetnie dowiem sie czegos nowego...
    >
    > Pozdrawiam
    > Michal

    no nie dokońca, jak się tam pojawi z 5kV (jeszcze odpowiednio długi czas) to
    zjonizuje na tyle mocno tą przestrzeń że nastąpi przebicie powietrza, jednak
    taka sytuacja jest praktycznie niemożliwa nie mówiąc o tym że się na porcie
    USB coś pojawi, generalnie papa smerf jest albo trolem albo żyje zamknięty w
    klatce faradaja na wypadek uderzenia pioruna (albo jedno i drugie ;) a
    piorunów ostatnio u nas dużo :D