  • 1. Data: 2009-02-07 09:54:45
    Temat: laptop z USB 1.1 nie czyta pendrive Flash Voyager
    Od: "p...@p...onet.eu" <"phpcoder"@poczta.onet.eu>

    W menedzerze urzadzen dla windows XP mam cos takiego

    Nie można uruchomić tego urządzenia.
    (Kod 10) Lokalizacja 0 (Flash Voyager)

    czyli pendrive Flash Voyager 8GB jest wykrywany, wg producenta zgodny z
    USB 1.1
    inne urzadzenia podlaczane do USB lapa dzialaja
    pendrive jest czytany w innym kompie

    co jest nie tak? trzeba instalowac jakies drivery dla tego pendrive?

  • 2. Data: 2009-02-07 18:26:06
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "p...@p...onet.eu" <"phpcoder"@poczta.onet.eu> napisał w
    wiadomości news:gmjlp4$2s8$1@news.onet.pl...
> [...]
    > pendrive jest czytany w innym kompie
    >
    > co jest nie tak? trzeba instalowac jakies drivery dla tego pendrive?

    Co do driverów to zależy od systemu operacyjnego, WinXP, W2K, Vista nie
    potrzebują, W98 driverów potrzebuje.
    Sprawdź czy to nie problem z zasilaniem (podłącz przez hub USB z zewnętrnym
    zasilaniem), i czy aby ktoś nie utworzył na penie filesystemu którego OS nie
    trawi...
    --
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 3. Data: 2009-02-10 17:51:40
    Od: "ArturVF500" <atatur@_usun-to_o2.pl>

> [...]
    > pendrive jest czytany w innym kompie
    >
    > co jest nie tak? trzeba instalowac jakies drivery dla tego pendrive?

    moze byc uszkodzony pendrak; spotkalem sie juz z kilkoma takimi
    przypadkami - na niektorych kompach dziala, na innych sa problemy

    pozdrawiam
    Artur