  • Data: 2013-08-26 01:12:31
    Temat: Re: laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie
    Od: "JoteR" <u...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz" napisał:

    > Zalety Tabletu/laptopa/netbooka z wbudowanym modemem:
    > nie wystaje, nie trzeba pamiętać aby zabrać.
    > wady:
    > [...] w domu, to się używa kabelka albo wifi, na wyjeździe - właśnie
    > modemu. o ile ktoś używa tylko na działce - fanie. a jak ktoś używa na
    > wczasach, na delegacji.. to?

    No właśnie - co? Bo używam netbooka z wbudowanym modemem 3g i wetkniętą weń
    kartą Aero. Na delegacjach, działki nie mam. Generalnie działa, często
    lepiej, niż hotelowa sieć Wi-Fi, zwłaszcza wieczorami, gdy goście po kolacji
    zaczynają ciągnąć pornosy. Wówczas nawet internet z Play, dostarczany via
    telefon sprzęgnięty przez BT jest demonem prędkości ;-)

    > modem zewnętrzny:
    > Wady, właściwie jedyna i to nie do końca - wystaje

    Lub (szczególnie w przypadku tabletu) dynda na kabelku. Który też trzeba
    pamiętać zabrać. W przypadku laptopa wolę zaprząc do tego swój telefon,
    przynajmniej trochę się podładuje.

    JoteR