  • 1. Data: 2010-02-22 20:59:11
    Temat: laptop i monitor zewnętrzny
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam! Laptop panoramiczny 13" i praca stacjonarna z monitorem 19" standard.
    Jak ustawić, żeby jednocześnie na laptopie (1280x800) i Monitorze
    (1280x1024) był obraz na pełnym ekranie? Obecnie mam OK, ale tylko wtedy,
    gdy pokrywa laptopa jest zamknięta. Gdy otworzę lapka to na ekranie laptopie
    jest OK, ala na monitorze mam czarne pasy na górze i dole. Czasem muszę
    otworzyć lapka, żeby gadać przez skype. Laptop HP eliteBook 2530p. Pozd!

  • 2. Data: 2010-02-22 21:30:21
    Temat: Re: laptop i monitor zewnętrzny
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > na monitorze mam czarne pasy na górze i dole. Czasem muszę otworzyć lapka,
    > żeby gadać przez skype. Laptop HP eliteBook 2530p. Pozd!
    Jeżeli obraz ma być klonowany to się nie da.

  • 3. Data: 2010-02-22 21:34:11
    Od: Radosław Sokół <R...@g...one.pl>

    W dniu 2010-02-22 21:59, Adax pisze:
    > standard. Jak ustawić, żeby jednocześnie na laptopie (1280x800) i
    > Monitorze (1280x1024) był obraz na pełnym ekranie? Obecnie mam OK, ale

    To jest raczej problem programowy, a nie sprzętowy. Po pro-
    stu wyłącz tryb klonowania obrazu i stwórz dwa niezależne
    pulpity.

    Przekierowuję wątek na pl.comp.os.ms-windows.winnt.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 4. Data: 2010-02-23 13:59:59
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > jest OK, ala na monitorze mam czarne pasy na górze i dole. Czasem muszę
    > otworzyć lapka, żeby gadać przez skype. Laptop HP eliteBook 2530p. Pozd!

    A jaka tam jest grafika? W ATI Catalyst jest coś takiego jak skalowanie
    ekranu dołączanego i można sobie dopasować obraz sklonowany wedle życzenia.

  • 5. Data: 2010-02-24 13:31:26
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2010.02.23 14:59, nom pisze:

    > Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A jaka tam jest grafika? W ATI Catalyst jest coś takiego jak skalowanie

    A jaki tam jest system operacyjny? Monopolu wszak nie ma.

    --
    Mar