  • 11. Data: 2016-02-06 13:15:01
    Temat: Re: lapek Dell Inspiron 1545, brak podświetlenia.
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    dyskusyjnych:1u3v0r3eehwc$....@4...n
    et...
    > Ponowne przylutowanie nic nie da, trzeba wymieniać rurkę.

    Mam nadzieję, że ci się uda złożyć potem wszystko do kupy. Mi się nie udało i
    muszę korzystać z matrycy z jakimś syfem.

  • 12. Data: 2016-02-14 13:33:24
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Sat, 06 Feb 2016 13:15:01 +0100, qwerty napisał(a):

    > Mam nadzieję, że ci się uda złożyć potem wszystko do kupy. Mi się nie
    > udało i muszę korzystać z matrycy z jakimś syfem.

    No właśnie syf niestety często się dostaje, ale często lepsza matryca z
    pyłkami czy ,,rysami" pod obrazem niż droga nowa, lub żadna. :)

    Co do wyjmowania, zależnie od konstrukcji czasem lepiej wyłamać
    plastikową ramkę na całej długości korytka świetlówki, niż rozsypywać
    matrycę na poszczególne warstwy, bo wtedy zassanie syfu murowane (bardzo
    mocny ładunek elektrostatyczny tam panuje i kurz ściąga jak magnes).

    Nasadzić faktycznie jest problem, ale mając haczkę dentystyczną już można
    się pobawić. Praktyka czyni mistrza... No i zależy od typu (konstrukcji)
    matrycy, jedne się rozbiera i składa w miarę przyjemnie, przy innych
    można się nakląć jak szewc i łatwo robotę spieprzyć.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 13. Data: 2016-02-14 16:29:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 6 Feb 2016 13:15:01 +0100, qwerty napisał(a):

    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości grup
    et...

    > Mam nadzieję, że ci się uda złożyć potem wszystko do kupy. Mi się nie udało i
    > muszę korzystać z matrycy z jakimś syfem.

    Owszem, częściowo się udało :) pęknięcie światłowodu, w jednym miejscu
    zassało syfu mimo że starałem się jak mogłem utrzymać czystość. Ale za
    to mogę wam powiedzieć że dałem świetlówkę od matrycy 17,4 do matrycy
    17,6". Krótsza na każdym końcu o ładnych parę mm ale w podświetleniu
    niemal tego nie widać.
    --
    Jacek
    -Kto znalazł, ten już nie szuka, zgadza się? Choć ludzie często znajdują