  • 1. Data: 2016-01-31 12:08:33
    Temat: MoBo + CPU do 550zł - co ?
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    Mogę wydać jakieś 550zł - muszę za to kupić nową płytę i procka.
    Obecnie jest AMD A4-3400, zastosowanie kompa - internet, gry i
    trochę montażu filmów.
    Platforma nie musi być zbyt rozwojowa - wątpliwe by później procek był
    zmieniamy na coś szybszego. Ważne tylko by na wejściu czuć było, że
    jest szybszy od tego A4, który jest teraz.

    Trochę jestem obecnie do tyłu i przeraziła mnie ilość CPU dostępnych na
    rynku - kiedyś było łatwiej - brało się Pentium z jak najwyższym
    taktowaniem ;-)

  • 2. Data: 2016-01-31 12:28:47
    Temat: Re: MoBo + CPU do 550zł - co ?
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Radek D" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Mogę wydać jakieś 550zł - muszę za to kupić nową płytę i procka.
    > Obecnie jest AMD A4-3400, zastosowanie kompa - internet, gry i
    > trochę montażu filmów.

    Musi być nowy? Za taką kwotę można znaleźć poleasingowego i5 Sandy / Ivy
    Bridge (pełne 4 rdzenie) z płytą.

  • 3. Data: 2016-01-31 12:49:00
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    > Musi być nowy? Za taką kwotę można znaleźć poleasingowego i5 Sandy / Ivy
    > Bridge (pełne 4 rdzenie) z płytą.
    Musi być nowy - robię to po znajomości i jakby coś walło - to będzie, że
    źle wybrałem. A przy nówce składam reklamację i po problemie.

  • 4. Data: 2016-01-31 13:01:20
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    Myślę nad AMD X4 860K 3.70GHz 4MB BOX - czy to dobry pomysł ?
    W testach wychodzi sporo szybciej niż to co jest (w testach single core
    też), a w cenie do 400-500zł AMD nie ma chyba zbytnio nic szybszego.

    Z tego co widzę w Intelu w dostępnym budżecie to zbytnio nie poszaleję.
    Zostają tylko CPU typu Intel G4500 - ale tylko 2 rdzenie i taktowanie
    niższe niż w AMD. A najtańsze 4-rdzeniówki pod Intela to ponad 800zł i
    mało prawdopodobne by kiedyś taka zagościła w tym kompie.

  • 5. Data: 2016-01-31 19:14:58
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-01-31 o 13:01, Radek D pisze:

> [...]
    > niższe niż w AMD. A najtańsze 4-rdzeniówki pod Intela to ponad 800zł i
    > mało prawdopodobne by kiedyś taka zagościła w tym kompie.

    Akurat teraz patrzenie na taktowanie zegar w zegar AMD vs. Intel to nie
    jest dobry pomysł.

    Weź prędzej wbij model wybrany w googlarkę i podejrzyj wyniki w
    popularnych programach. Chociażby tutaj: www.cpubenchmark.net

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2016-02-01 16:15:03
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 31/01/2016 11:08, Radek D wrote:

    > Trochę jestem obecnie do tyłu i przeraziła mnie ilość CPU dostępnych na
    > rynku - kiedyś było łatwiej - brało się Pentium z jak najwyższym
    > taktowaniem ;-)

    To dlaczego poprzednio wybór padł na AMD-A4? ;D
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 7. Data: 2016-02-01 16:16:28
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 31/01/2016 11:49, Radek D wrote:

    > Musi być nowy - robię to po znajomości i jakby coś walło - to będzie, że
    > źle wybrałem. A przy nówce składam reklamację i po problemie.

    Tak ciężko powiedzieć komuś, że się nie wie i niech poprosi o pomoc
    kogoś kompetentnego?
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 8. Data: 2016-02-01 16:19:39
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 31/01/2016 12:01, Radek D wrote:

> [...]
    > niższe niż w AMD. A najtańsze 4-rdzeniówki pod Intela to ponad 800zł i
    > mało prawdopodobne by kiedyś taka zagościła w tym kompie.

    Taktowanie zegara w CPU to nie wszystko. Szybkość komputera w różnych
    zastosowaniach zależy od całej platformy (CPU, chipset, GPU, itd.).
    Powiedz lepiej tej osobie, że nie wiesz bo więcej jej zaszkodzisz niż
    pomożesz.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 9. Data: 2016-02-01 17:55:48
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Michal Lukasik" napisał w wiadomości grup

    > To dlaczego poprzednio wybór padł na AMD-A4? ;D

    Pewnie dlatego, że to rozwojowa platforma :D

  • 10. Data: 2016-02-01 19:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Michal Lukasik m...@t...pl ...

    > Powiedz lepiej tej osobie, że nie wiesz bo więcej jej zaszkodzisz niż
    > pomożesz.

    Nie dramatyzuj.
    Przeciez pyta w odpowiednim miejscu...