  • Data: 2012-07-13 10:38:47
    Temat: Re: łańcuch DID VX a ZVMX [OT]
    Od: "ARO" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał :

    > Olej wlej gówniany, bo po co mu dobry?
    > BTW na klockach też można przyoszczędzić.
    >
    > Dobrze zrozumiałem, że jeśli motur się rozpadnie po końcu Twojego
    > użytkowania, to będzie OK?

    Jasiu, czas eksploatacji dowolnego urządzenia jest zawsze uzasadniony
    ekonomicznie. Przynajmniej powinien być uzasadniony - tak na zdrowy
    rozsądek. Idąc w drugą stronę drogą sarkazmu tą samą co Ty, rozumiem, że
    zmieniasz opony w swoim pojeździe i wszystke płyny eksploatacyjne na miesiąc
    przed sprzedażą? Czas użytkowania pojazdów w moich rękach jest policzony.
    Wyobraź sobie, że po prostu kiedyś lepiej jest zmienić auto czy motór na
    inny bo stary się znudził, a zbliżające się wydatki związane z eksploatacją
    nadadzą temu wystarczający impuls. Wskaż mi to palcem człowieka, który robi
    prezenty innym. Chyba, że wirtualnie na preclu, bo rzeczywistość nie bywa
    inna jak koloru papieru toaletowego. Przeważnie dodatkowo z brązową
    przyschniętą drachą wskazującą na jego dawne zużycie. Zdarzają się też
    odchyły w drugą stronę, ale dalej nic za darmo - jakiś czas temu (maks. rok)
    ktoś ogłaszał się tutaj z kilkunastoletnim trampkiem za 11tysi, bo wymienił,
    to, sramto i tamto. Kogo to interesuje i kto w to uwierzy? Ja i tak zmieniam
    olej i pasek (w aucie) od razu po zakupie bez względu na to co mówi
    sprzedawca.

    czil aut men ent kip kul, yo!

    --
    ARQ