  • Data: 2012-07-13 11:53:40
    Temat: Re: łańcuch DID VX a ZVMX [OT]
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-13 10:38, ARO pisze:

    > inny bo stary się znudził, a zbliżające się wydatki związane z eksploatacją
    > nadadzą temu wystarczający impuls. Wskaż mi to palcem człowieka, który robi
    > prezenty innym. Chyba, że wirtualnie na preclu, bo rzeczywistość nie bywa
    > inna jak koloru papieru toaletowego.

    Dziwny jestes :)
    Albo ja jestem dziwny ? Przychodzi czas na cos, to to robie. Ostatnio
    wymienilem oleje i inne pierdoly pomimo ze motocykle sa wystawione na
    sprzedaz. Koszt gowniany, a moto ciagle jezdzi - nie wiem czy sprzedam
    jutro, za miesiąc czy wcale. Jeszcze po klocki musze podjechac bo sie
    skonczyly, chociaz w sumie gdybym odstawil motocykl do garazu zamiast
    nim jezdzic to bym stowke oszczedzil!

    pozdr
    newrom
    --