  • 11. Data: 2012-07-13 11:02:33
    Temat: Re: łańcuch DID VX a ZVMX [OT]
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-13, OGONek~ <spamerzywszystkichkrajow@p#$^%$^&.sie> wrote:

    > Wyobraź sobie że ja jak sprzedawałem moto dawnymi czasy to wymieniłem klocki
    > na nowe na dzień przed bo były już na wykończeniu a ścierwienia nie lubię.

    Bos gupi, motur sie sprzedaje jak z opon wylazi oplot, z klockow zostaly tylko
    blachy a olej nie zmieniany juz hoho bo moto i tak mialo byc na sprzedaz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2012-07-13 11:17:23
    Temat: Re: łańcuch DID VX a ZVMX
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-13 10:59, de Fresz pisze:

    > Ponad 100, KM czy Nm, supersporty, łojka do odcinki itd. Zresztą AFAIK
    > nawet spokojniejsze litry nie mają fabrycznie zakładanych tych
    > najmocniejszych łańcuchów.

    Ja wrecz podejrzewam ze oryginalnie w takim Trampku to byl zamontowany
    zwykly lancuch o-ringowy i dzialal i dzialal. Producenci tez nie szaleja
    z kosztami i zakladaja raczej standardowe elementy. Ale jak kogo stac to
    moze i zalozyc sobie lancuch nierdzewny coby ladnie blyszczal przez
    lata. Bogatemu zabronisz ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 13. Data: 2012-07-13 11:39:14
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 12-07-2012 22:38, ARO pisze:
    > Priwiet!
    >
    > Z danych, które podaje Larsson grubość płytki łańcucha D.I.D. 525 VX wynosi
    > 2,0mm a ZVMX 2,2mm. Maksymalne obciążenie 3660kg dla VX i 4500kg dla tego
    > mocniejszego. Stosunek ceny VX a ZVMX ma się jak 1:1,5 i tu rozsądek
    > podpowiada kupić ten tańszy. Ile waży kilogram kota? A na serio:
    >
    > 1. Czy różnica pomiędzy nimi ma jakieś praktyczne znaczenie w przypadku
    > transalpa?
    Klu jest w wartosci maksymalnego obciazenia - proste im mocniejszy
    lancuch tym na dluzej _powinien_ starczyc. Ale wcale nie musi wytrzymac
    1.5 raza dluzej. W Trampku tego szwungu nie masz za wiele, singiel to to
    nie jest wiec wlasciwie kazdy lancuch _dedykowany_ do niego bedzie robil
    dobrze.

    > 2. Przy jakiego rzędu mocy silników, ewentualnie w przypadku jakich
    > oczekiwań lub warunków eksploatacji jest sens brać pod uwagę ten droższy?
    Przyklady z zycia:

    Kawa ZR7 - lancuch oryginalny wytrzymal 24kkm, zmienilem na DID VX +
    zebatki afam i sprzedawalem z przebiegiem 53kkm bylo jeszcze ok.
    Buza - oryginalny lancuch wytrzymal 36kkm, zmienilem na DID ZVM (oidp) +
    zebatki afam , sprzedawalem przy 61kkm i byl w niespodziewanie dobrym
    stanie.
    DRZ400 - oryginal cholera wie ile, ale sezon napewno, pozniej
    najmocniejszy DID jaki byl i wiem, ze nastepny wlasciciel jeszcze go nie
    nie zmienil
    Tiger 1050 - lancuch oryginalny 26kkm i sprzedalem w stanie ze jeszcze
    z 25% bylo miejsca na naciag.

    Reasumujac do mocnej szosowki - jak najmocniejszy lancuch jak sie da. Do
    offroadu i <80KM jakikolwiek dedykowany (markowy ofkors DID,RK itp)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 14. Data: 2012-07-13 11:49:00
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-13 00:35, ARO pisze:

    > Miało by to sens, ale różnica ceny wynosi prawie czterokrotnie tyle co
    > podałeś. Zwykły kosztuje 380, a mocniejszy jest o 190 pln droższy - czyli

    Bierz ten tanszy. Nie wierze ze ten drozszy wytrzyma w trampku o polowe
    dluzej.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 15. Data: 2012-07-13 11:53:40
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-13 10:38, ARO pisze:

    > inny bo stary się znudził, a zbliżające się wydatki związane z eksploatacją
    > nadadzą temu wystarczający impuls. Wskaż mi to palcem człowieka, który robi
    > prezenty innym. Chyba, że wirtualnie na preclu, bo rzeczywistość nie bywa
    > inna jak koloru papieru toaletowego.

    Dziwny jestes :)
    Albo ja jestem dziwny ? Przychodzi czas na cos, to to robie. Ostatnio
    wymienilem oleje i inne pierdoly pomimo ze motocykle sa wystawione na
    sprzedaz. Koszt gowniany, a moto ciagle jezdzi - nie wiem czy sprzedam
    jutro, za miesiąc czy wcale. Jeszcze po klocki musze podjechac bo sie
    skonczyly, chociaz w sumie gdybym odstawil motocykl do garazu zamiast
    nim jezdzic to bym stowke oszczedzil!

    pozdr
    newrom

  • 16. Data: 2012-07-13 12:01:33
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-07-13 11:53:40 +0200, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> said:

> [...]
    > wymienilem oleje i inne pierdoly pomimo ze motocykle sa wystawione na
    > sprzedaz. Koszt gowniany, a moto ciagle jezdzi - nie wiem czy sprzedam

    A może właśnie dlatego to robisz, bo wciąż jeździsz?

    > Jeszcze po klocki musze podjechac bo sie skonczyly, chociaz w sumie
    > gdybym odstawil motocykl do garazu zamiast nim jezdzic to bym stowke
    > oszczedzil!

    O, nowa moda, lans na filantropa!

    de Fresz

  • 17. Data: 2012-07-13 12:11:34
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 13 Jul 2012 12:01:33 +0200) ktos podajacy sie za de Fresz
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > O, nowa moda, lans na filantropa!

    Jak kupowalem DT od newroma to nawet zalał do pełna! :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 18. Data: 2012-07-13 12:15:47
    Od: m...@g...com

    W dniu czwartek, 12 lipca 2012 22:38:33 UTC+2 użytkownik ARO napisał:
> [...]
    > podpowiada kupić ten tańszy. Ile waży kilogram kota? A na serio:
    >
    > 1. Czy różnica pomiędzy nimi ma jakieś praktyczne znaczenie w przypadku

    IMO nie bardzo. Bralbym tanszy.

    > 2. Przy jakiego rzędu mocy silników, ewentualnie w przypadku jakich
    > oczekiwań lub warunków eksploatacji jest sens brać pod uwagę ten droższy?

    Tak ze 2 razy Trampek. ;-)

    Pozdr
    Gawron
    AT

  • 19. Data: 2012-07-13 12:56:35
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p#$^%$^&.sie>

    > Bos gupi, motur sie sprzedaje jak z opon wylazi oplot, z klockow zostaly
    > tylko
    > blachy a olej nie zmieniany juz hoho bo moto i tak mialo byc na sprzedaz.

    I jeszcze rame ponacinać ;-)))

    --
    OGONek~

  • 20. Data: 2012-07-13 13:14:36
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-13 12:01, de Fresz pisze:

    > A może właśnie dlatego to robisz, bo wciąż jeździsz?

    Jezdze bo musze, motocykle to przezytek ino samochod mi sie popsul.

    > O, nowa moda, lans na filantropa!

    A nie napisalem ze te nowe klocki wyjme i sprzedam na alegrze ?
    Przeoczenie!

    pozdr
    newrom