-
11. Data: 2012-07-13 11:02:33
Temat: Re: łańcuch DID VX a ZVMX [OT]
Od: AZ <a...@g...com>
On 2012-07-13, OGONek~ <spamerzywszystkichkrajow@p#$^%$^&.sie> wrote:
>>
>> Jasiu, czas eksploatacji dowolnego urządzenia jest zawsze uzasadniony
>> ekonomicznie. Przynajmniej powinien być uzasadniony - tak na zdrowy
>> rozsądek. Idąc w drugą stronę drogą sarkazmu tą samą co Ty, rozumiem, że
>> zmieniasz opony w swoim pojeździe i wszystke płyny eksploatacyjne na
>> miesiąc przed sprzedażą?
>
> Wyobraź sobie że ja jak sprzedawałem moto dawnymi czasy to wymieniłem klocki
> na nowe na dzień przed bo były już na wykończeniu a ścierwienia nie lubię.
>
Bos gupi, motur sie sprzedaje jak z opon wylazi oplot, z klockow zostaly tylko
blachy a olej nie zmieniany juz hoho bo moto i tak mialo byc na sprzedaz.
--
Artur
ZZR 1200
-
12. Data: 2012-07-13 11:17:23
Temat: Re: łańcuch DID VX a ZVMX
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2012-07-13 10:59, de Fresz pisze:
>> 2. Przy jakiego rzędu mocy silników, ewentualnie w przypadku jakich
>> oczekiwań lub warunków eksploatacji jest sens brać pod uwagę ten droższy?
>
> Ponad 100, KM czy Nm, supersporty, łojka do odcinki itd. Zresztą AFAIK
> nawet spokojniejsze litry nie mają fabrycznie zakładanych tych
> najmocniejszych łańcuchów.
Ja wrecz podejrzewam ze oryginalnie w takim Trampku to byl zamontowany
zwykly lancuch o-ringowy i dzialal i dzialal. Producenci tez nie szaleja
z kosztami i zakladaja raczej standardowe elementy. Ale jak kogo stac to
moze i zalozyc sobie lancuch nierdzewny coby ladnie blyszczal przez
lata. Bogatemu zabronisz ?
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
13. Data: 2012-07-13 11:39:14
Temat: Re: łańcuch DID VX a ZVMX
Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>
W dniu 12-07-2012 22:38, ARO pisze:
> Priwiet!
>
> Z danych, które podaje Larsson grubość płytki łańcucha D.I.D. 525 VX wynosi
> 2,0mm a ZVMX 2,2mm. Maksymalne obciążenie 3660kg dla VX i 4500kg dla tego
> mocniejszego. Stosunek ceny VX a ZVMX ma się jak 1:1,5 i tu rozsądek
> podpowiada kupić ten tańszy. Ile waży kilogram kota? A na serio:
>
> 1. Czy różnica pomiędzy nimi ma jakieś praktyczne znaczenie w przypadku
> transalpa?
Klu jest w wartosci maksymalnego obciazenia - proste im mocniejszy
lancuch tym na dluzej _powinien_ starczyc. Ale wcale nie musi wytrzymac
1.5 raza dluzej. W Trampku tego szwungu nie masz za wiele, singiel to to
nie jest wiec wlasciwie kazdy lancuch _dedykowany_ do niego bedzie robil
dobrze.
> 2. Przy jakiego rzędu mocy silników, ewentualnie w przypadku jakich
> oczekiwań lub warunków eksploatacji jest sens brać pod uwagę ten droższy?
Przyklady z zycia:
Kawa ZR7 - lancuch oryginalny wytrzymal 24kkm, zmienilem na DID VX +
zebatki afam i sprzedawalem z przebiegiem 53kkm bylo jeszcze ok.
Buza - oryginalny lancuch wytrzymal 36kkm, zmienilem na DID ZVM (oidp) +
zebatki afam , sprzedawalem przy 61kkm i byl w niespodziewanie dobrym
stanie.
DRZ400 - oryginal cholera wie ile, ale sezon napewno, pozniej
najmocniejszy DID jaki byl i wiem, ze nastepny wlasciciel jeszcze go nie
nie zmienil
Tiger 1050 - lancuch oryginalny 26kkm i sprzedalem w stanie ze jeszcze
z 25% bylo miejsca na naciag.
Reasumujac do mocnej szosowki - jak najmocniejszy lancuch jak sie da. Do
offroadu i <80KM jakikolwiek dedykowany (markowy ofkors DID,RK itp)
--
pozdr
Rogal
990 Adv.R.
http://www.rogal.riders.pl
-
14. Data: 2012-07-13 11:49:00
Temat: Re: łańcuch DID VX a ZVMX
Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>
W dniu 2012-07-13 00:35, ARO pisze:
> Miało by to sens, ale różnica ceny wynosi prawie czterokrotnie tyle co
> podałeś. Zwykły kosztuje 380, a mocniejszy jest o 190 pln droższy - czyli
Bierz ten tanszy. Nie wierze ze ten drozszy wytrzyma w trampku o polowe
dluzej.
pozdr
newrom
--
RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right
-
15. Data: 2012-07-13 11:53:40
Temat: Re: łańcuch DID VX a ZVMX [OT]
Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>
W dniu 2012-07-13 10:38, ARO pisze:
> inny bo stary się znudził, a zbliżające się wydatki związane z eksploatacją
> nadadzą temu wystarczający impuls. Wskaż mi to palcem człowieka, który robi
> prezenty innym. Chyba, że wirtualnie na preclu, bo rzeczywistość nie bywa
> inna jak koloru papieru toaletowego.
Dziwny jestes :)
Albo ja jestem dziwny ? Przychodzi czas na cos, to to robie. Ostatnio
wymienilem oleje i inne pierdoly pomimo ze motocykle sa wystawione na
sprzedaz. Koszt gowniany, a moto ciagle jezdzi - nie wiem czy sprzedam
jutro, za miesiąc czy wcale. Jeszcze po klocki musze podjechac bo sie
skonczyly, chociaz w sumie gdybym odstawil motocykl do garazu zamiast
nim jezdzic to bym stowke oszczedzil!
pozdr
newrom
--
RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right
-
16. Data: 2012-07-13 12:01:33
Temat: Re: łańcuch DID VX a ZVMX [OT]
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2012-07-13 11:53:40 +0200, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> said:
>> inny bo stary się znudził, a zbliżające się wydatki związane z eksploatacją
>> nadadzą temu wystarczający impuls. Wskaż mi to palcem człowieka, który robi
>> prezenty innym. Chyba, że wirtualnie na preclu, bo rzeczywistość nie bywa
>> inna jak koloru papieru toaletowego.
>
> Dziwny jestes :)
> Albo ja jestem dziwny ? Przychodzi czas na cos, to to robie. Ostatnio
> wymienilem oleje i inne pierdoly pomimo ze motocykle sa wystawione na
> sprzedaz. Koszt gowniany, a moto ciagle jezdzi - nie wiem czy sprzedam
> jutro, za miesiąc czy wcale.
A może właśnie dlatego to robisz, bo wciąż jeździsz?
> Jeszcze po klocki musze podjechac bo sie skonczyly, chociaz w sumie
> gdybym odstawil motocykl do garazu zamiast nim jezdzic to bym stowke
> oszczedzil!
O, nowa moda, lans na filantropa!
--
Pozdrawiam
de Fresz
-
17. Data: 2012-07-13 12:11:34
Temat: Re: łańcuch DID VX a ZVMX [OT]
Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Dnia (Fri, 13 Jul 2012 12:01:33 +0200) ktos podajacy sie za de Fresz
wyklawiaturowal co nastepuje:
>> Jeszcze po klocki musze podjechac bo sie skonczyly, chociaz w sumie
>> gdybym odstawil motocykl do garazu zamiast nim jezdzic to bym stowke
>> oszczedzil!
>
> O, nowa moda, lans na filantropa!
Jak kupowalem DT od newroma to nawet zalał do pełna! :)
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/
-
18. Data: 2012-07-13 12:15:47
Temat: Re: łańcuch DID VX a ZVMX
Od: m...@g...com
W dniu czwartek, 12 lipca 2012 22:38:33 UTC+2 użytkownik ARO napisał:
> Priwiet!
>
> Z danych, które podaje Larsson grubość płytki łańcucha D.I.D. 525 VX wynosi
> 2,0mm a ZVMX 2,2mm. Maksymalne obciążenie 3660kg dla VX i 4500kg dla tego
> mocniejszego. Stosunek ceny VX a ZVMX ma się jak 1:1,5 i tu rozsądek
> podpowiada kupić ten tańszy. Ile waży kilogram kota? A na serio:
>
> 1. Czy różnica pomiędzy nimi ma jakieś praktyczne znaczenie w przypadku
> transalpa?
IMO nie bardzo. Bralbym tanszy.
> 2. Przy jakiego rzędu mocy silników, ewentualnie w przypadku jakich
> oczekiwań lub warunków eksploatacji jest sens brać pod uwagę ten droższy?
Tak ze 2 razy Trampek. ;-)
Pozdr
Gawron
AT
-
19. Data: 2012-07-13 12:56:35
Temat: Re: łańcuch DID VX a ZVMX [OT]
Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p#$^%$^&.sie>
Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości
news:jtoo78$lsa$2@node1.news.atman.pl...
> Bos gupi, motur sie sprzedaje jak z opon wylazi oplot, z klockow zostaly
> tylko
> blachy a olej nie zmieniany juz hoho bo moto i tak mialo byc na sprzedaz.
I jeszcze rame ponacinać ;-)))
--
OGONek~
-
20. Data: 2012-07-13 13:14:36
Temat: Re: łańcuch DID VX a ZVMX [OT]
Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>
W dniu 2012-07-13 12:01, de Fresz pisze:
> A może właśnie dlatego to robisz, bo wciąż jeździsz?
Jezdze bo musze, motocykle to przezytek ino samochod mi sie popsul.
> O, nowa moda, lans na filantropa!
A nie napisalem ze te nowe klocki wyjme i sprzedam na alegrze ?
Przeoczenie!
pozdr
newrom
--
RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right