eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklełańcuch DID VX a ZVMXRe: łańcuch DID VX a ZVMX
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: łańcuch DID VX a ZVMX
    Date: Fri, 13 Jul 2012 11:39:14 +0200
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 42
    Message-ID: <jtoqc1$kh6$1@news.icm.edu.pl>
    References: <jtncjp$p06$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: acna169.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1342172353 21030 83.10.154.169 (13 Jul 2012 09:39:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 13 Jul 2012 09:39:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:13.0) Gecko/20120614 Thunderbird/13.0.1
    In-Reply-To: <jtncjp$p06$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 120712-1, 2012-07-12), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:657088
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 12-07-2012 22:38, ARO pisze:
    > Priwiet!
    >
    > Z danych, które podaje Larsson grubość płytki łańcucha D.I.D. 525 VX wynosi
    > 2,0mm a ZVMX 2,2mm. Maksymalne obciążenie 3660kg dla VX i 4500kg dla tego
    > mocniejszego. Stosunek ceny VX a ZVMX ma się jak 1:1,5 i tu rozsądek
    > podpowiada kupić ten tańszy. Ile waży kilogram kota? A na serio:
    >
    > 1. Czy różnica pomiędzy nimi ma jakieś praktyczne znaczenie w przypadku
    > transalpa?
    Klu jest w wartosci maksymalnego obciazenia - proste im mocniejszy
    lancuch tym na dluzej _powinien_ starczyc. Ale wcale nie musi wytrzymac
    1.5 raza dluzej. W Trampku tego szwungu nie masz za wiele, singiel to to
    nie jest wiec wlasciwie kazdy lancuch _dedykowany_ do niego bedzie robil
    dobrze.

    > 2. Przy jakiego rzędu mocy silników, ewentualnie w przypadku jakich
    > oczekiwań lub warunków eksploatacji jest sens brać pod uwagę ten droższy?
    Przyklady z zycia:

    Kawa ZR7 - lancuch oryginalny wytrzymal 24kkm, zmienilem na DID VX +
    zebatki afam i sprzedawalem z przebiegiem 53kkm bylo jeszcze ok.
    Buza - oryginalny lancuch wytrzymal 36kkm, zmienilem na DID ZVM (oidp) +
    zebatki afam , sprzedawalem przy 61kkm i byl w niespodziewanie dobrym
    stanie.
    DRZ400 - oryginal cholera wie ile, ale sezon napewno, pozniej
    najmocniejszy DID jaki byl i wiem, ze nastepny wlasciciel jeszcze go nie
    nie zmienil
    Tiger 1050 - lancuch oryginalny 26kkm i sprzedalem w stanie ze jeszcze
    z 25% bylo miejsca na naciag.

    Reasumujac do mocnej szosowki - jak najmocniejszy lancuch jak sie da. Do
    offroadu i <80KM jakikolwiek dedykowany (markowy ofkors DID,RK itp)


    --
    pozdr
    Rogal
    990 Adv.R.
    http://www.rogal.riders.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: