-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.
pionier.net.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: de Fresz <d...@N...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: łańcuch DID VX a ZVMX
Date: Fri, 13 Jul 2012 10:59:15 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 29
Message-ID: <jtoo13$bp2$1@inews.gazeta.pl>
References: <jtncjp$p06$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 71.138.168.217-rev.hti.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1342169955 12066 217.168.138.71 (13 Jul 2012 08:59:15 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 13 Jul 2012 08:59:15 +0000 (UTC)
X-User: defresz
User-Agent: Unison/1.8.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:657082
[ ukryj nagłówki ]On 2012-07-12 22:38:33 +0200, "ARO" <a...@p...pl> said:
> Z danych, które podaje Larsson grubość płytki łańcucha D.I.D. 525 VX wynosi
> 2,0mm a ZVMX 2,2mm. Maksymalne obciążenie 3660kg dla VX i 4500kg dla tego
> mocniejszego. Stosunek ceny VX a ZVMX ma się jak 1:1,5 i tu rozsądek
> podpowiada kupić ten tańszy. Ile waży kilogram kota? A na serio:
>
> 1. Czy różnica pomiędzy nimi ma jakieś praktyczne znaczenie w przypadku
> transalpa?
Nie ma. Też się zastanawiałem kiedyś nad włożeniem takiego do Sevenki i
wyszło mi, że jaki mocny by ten łańcuch nie był, to i tak zużywające
się zębatki zarypią go pod koniec swojego żywota. Z rozmów z różnymi
mechaniorami czy innymi starymi wyjadaczami - jeśli różnica będzie, to
może na poziomie kilki tys. km. Może.
> 2. Przy jakiego rzędu mocy silników, ewentualnie w przypadku jakich
> oczekiwań lub warunków eksploatacji jest sens brać pod uwagę ten droższy?
Ponad 100, KM czy Nm, supersporty, łojka do odcinki itd. Zresztą AFAIK
nawet spokojniejsze litry nie mają fabrycznie zakładanych tych
najmocniejszych łańcuchów.
--
Pozdrawiam
de Fresz
Następne wpisy z tego wątku
- 13.07.12 11:02 AZ
- 13.07.12 11:17 Kuczu
- 13.07.12 11:39 Grzegorz Rogala
- 13.07.12 11:49 Roman Niewiarowski
- 13.07.12 11:53 Roman Niewiarowski
- 13.07.12 12:01 de Fresz
- 13.07.12 12:11 Piotr Klimek
- 13.07.12 12:15 m...@g...com
- 13.07.12 12:56 OGONek~
- 13.07.12 13:14 Roman Niewiarowski
- 13.07.12 13:15 Roman Niewiarowski
- 13.07.12 13:35 Piotr Klimek
- 13.07.12 13:46 Roman Niewiarowski
- 13.07.12 14:26 Piotr Rezmer
- 13.07.12 23:57 robertbig
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=