    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: lamerskie pytanie o rootowanie
    Date: Sat, 10 Aug 2013 03:45:04 +0200
    <1pzcrelef2oju$.19b5zcy8ub4bc$.dlg@40tude.net>
    <ktloqh$2kj$1@speranza.aioe.org>
    <1jmswlf3e30s4$.1qumbxewyg1ir$.dlg@40tude.net>
    <kttad1$7po$1@speranza.aioe.org>
    <52023436$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <kttfhd$l6f$1@node1.news.atman.pl>
    <52029431$0$1457$65785112@news.neostrada.pl>
    <52029bac$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <ktuogq$1tv$2@speranza.aioe.org>
    <5203b0fc$0$1262$65785112@news.neostrada.pl>
    <ku0l6t$tet$2@speranza.aioe.org> <ku0q9g$cm3$1@speranza.aioe.org>
    <5203f2d3$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>

    "Artur Maśląg" 5203f2d3$0$1222$6...@n...neostrada.pl

    > To może nie pisz, bo znowu jakieś bzdury napiszesz.
    > Start z DOS-a nie oznacza pracy w trybie 'non-dedicated',
    > znanym tylko z wersji 2.X. Co ciekawsze, praca w tym
    > trybie była dość często spotykana w małych sieciach i jakoś
    > to żyło.

    Wersja 2.ileś to wielodostępny dysk. Wersja 2.12 chyba nawet
    operowała na FATalnych partycjach, dostępnych spod DOSu.
    2.1ileś i 3.ileś to ja akurat znam. ;) Mogę się mylić
    co do tego, co w której było i czego nie było, ale
    akurat te wersje znam.

    Praca w tym ;) trybie była absurdem, bo w każdej chwili
    serwer mógł ulec kompleksowi Leppera. ;) (zawiesić się)
    Ogólnie Novell dawał stabilne systemy -- M$ przy nim był
    jakby.... Niedopracowany? ;)

    Pamiętam dokładnie problemy niededykowanej wersji 2.15.

    Pojebana Luba Uba zabrała mi premię, Ludwik Dobrzyński
    nakazał znalezienie sposobu na oddanie mi premii, dlatego
    (nie znam imienia) Mucha dał mi podwyższoną premię jako...
    nagrodę za ulepszenie ;) jakim była niededykowana wersja 2.15... ;)

    Z ulepszonej wersji zysk był raczej mały.

    W 2004 roku opowiedziano mi, dlaczego Uba dążyła do wywalenia
    mnie z pracy na 2.15, dlaczego Dobrzyński początkowo sprzeciwiał
    się mojemu odejściu i dlaczego niespodziewanie nie tylko mnie
    wypuścił bez oporów, ale nawet dopomógł w uzyskaniu dodatkowego
    (specjalnie dla mnie stworzonego) etatu. :)

    -=-

    Cały ów system operacyjny to naprawdę wielodostępny dysk.
    Dysk i drukarka. I to akurat nie moja opinia, ale opinia
    Jacka Szamreja i Jacka Pacholczyka. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'