  • Data: 2013-08-04 21:52:47
    Temat: Re: lamerskie pytanie o rootowanie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-04 21:25, J.F. pisze:

    > I Eneuel pisze o dyskietce startowej ?

    Tak naprawdę to nieistotne, ponieważ i tak nie wie
    o czym pisze. Skup się może na tym co ja pisałem i sprawdź.
    W wersjach powyżej Windows Me (w Me jest to bardzo ukryte,
    więc pomijam szczegóły) nie ma MS-DOS i żadne command.com
    DOS-a nie daje. W wersjach 32-bit jest NTVDM (NT Virtual DOS Machine),
    która pozwala na pewną emulację trybu MS-DOS - uruchomić się na tym
    da część aplikacji MS-DOS (z ograniczoną funkcjonalnością) oraz
    cześć starych, 16 bitowych aplikacji MS Windows. W wersjach 64 bit
    ten podsystem nie występuje i nie ma pomostu do NTVDM w postaci
    command.com, który nawet com nie jest. By otrzymać tryb MS-DOS
    należy utworzyć dysk startowy MS-DOS i z niego wystartować maszynę
    - ostatnia znana wersja to ta, którą podawałem, czyli edycja z
    Windows ME.

    Teraz jasne?