  • Data: 2013-08-04 16:46:06
    Temat: Re: lamerskie pytanie o rootowanie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-04 16:15, J.F. pisze:

    > Ale gdzie jest ?

    W systemie - nie szukałem. Wystarczy mi funkcja MS Windows, która mi
    przygotowuje dyskietkę systemową MS-DOS z kompletnym systemem.
    Napisane powyżej czarno na białym.

    > Bo ja przed zapytaniem przeszukalem dyski i zadnego command.com nie
    > znalazlem.

    Pewnie w jakimś archiwum. Pisałem - zrób sobie dyskietkę i zobaczysz.

    > Co nie znaczy ze go nie ma, bo Win7 juz bardziej
    > skomplikowany jest i system plikow tez juz niejako zyje
    > wlasnym zyciem :-)

    Znowu te teorie spiskowe.

    > Ale co - zapodzialo im sie ze starych wersji, czy tobie sie zapodzial
    > jakis plik sprzed dwoch wersji ?

    Eeeeeh, poczytaj trochę o tym systemach. Nic im się nie zapodziało
    i nic mi się nie zapodziało.