  • Data: 2016-08-20 14:54:21
    Temat: Re: ładowarka samochodowa
    Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.08.2016 o 14:01, r...@k...pl pisze:

    > Właśnie przyszedł 3m kabel USB-microUSB z aliexpress.
    > Tak jak się spodziewałem -- szału nie ma.
    > Przy włączonym tablecie 8" starcza na podtrzymanie, słabo ładuje dopiero po
    > wyłączeniu ekranu. Zmiana ładowarek nic nie daje.
    >
    > Na plus -- wygląda na solidnie wykonany.
    >
    > PS. Program Ampere, który nawiasem polecał Roman, oczywiście pokazuje bzdury,
    > na nim każdy mój kabel ma ~1000mA. Jeżeli urządzenie nie ma chipa pokazujące
    > realny prąd ładowania, pozostaje tylko zmierzyć fizycznie prąd.

    Jest drugi podobny program o podobnej nazwie, wskazania obu potrafią
    bardzo się różnić
    https://play.google.com/store/apps/details?id=zaka.c
    om.amperemeter

    > Chyba będę musiał sobie taki miernik nabyć.

    Też do takich wniosków doszedłem i wczoraj kupiłem ten:
    http://allegro.pl/show_item.php?item=6306613111

    Zobaczymy za kilka dni co pokaże.

    --
    Czarek