  • Data: 2016-08-20 14:01:00
    Temat: Re: ładowarka samochodowa
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 20 Aug 2016 00:16:35 +0200, w <57b78544$0$659$65785112@news.neostrada.pl>,
    Jawi <g...@p...fm> napisał(-a):

    > Mam kabel 0,5m, gruby, solidny mechanicznie i dysku zew podłączonego do
    > lapka nie użyje. Mam inny kabel cienki, długi na 1,5m. Na tym wszystko
    > śmiga jak należy.
    > Więc najważniejsza jest grubość powłoki zew. kabla i materiał z którego
    > jest zrobiony ;)

    Właśnie przyszedł 3m kabel USB-microUSB z aliexpress.
    Tak jak się spodziewałem -- szału nie ma.
    Przy włączonym tablecie 8" starcza na podtrzymanie, słabo ładuje dopiero po
    wyłączeniu ekranu. Zmiana ładowarek nic nie daje.

    Na plus -- wygląda na solidnie wykonany.

    PS. Program Ampere, który nawiasem polecał Roman, oczywiście pokazuje bzdury,
    na nim każdy mój kabel ma ~1000mA. Jeżeli urządzenie nie ma chipa pokazujące
    realny prąd ładowania, pozostaje tylko zmierzyć fizycznie prąd.
    Chyba będę musiał sobie taki miernik nabyć.